Międzynarodowy Tydzień Networkingu
  • 0
  • 1
4.02.2009

Międzynarodowy Tydzień Networkingu

W dniach 2-13 lutego odbędzie się cykl spotkań w ramach Międzynarodowego Tygodnia Networkingu. Organizatorzy MTN za główny cel wyznaczyli sobie podniesienie świadomości  społecznej na temat roli, jaką odgrywa networking w rozwoju biznesu na całym świecie. W Polsce Międzynarodowy Tydzień Networkingu jest okazją do dyskusji na temat kultury zaufania i jej roli w biznesie oraz integracji różnych środowisk biznesowych i społecznych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 lutego 2009

3 lutego 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.02.2009

Futuryzuj swoją firmę. Strategia biznesu w dobie e-klienta

Wygrywanie w przyszłości będzie oznaczało pozwolenie e-klientom na zmianę Twojej firmy z zewnątrz. Nauczysz się, jak uniknąć sześciu strategicznych pułapek, które mogą uniemożliwić Ci odniesienie sukcesu w Internecie, dowiesz się dlaczego e-handel jest fałszywym celem oraz dlaczego potęgą Internetu są ludzie a nie technologia. Przeczytasz serię "otwierających oczy" przypadków, które dokładnie pokazują czego potrzeba aby pójść z klientami w kierunku, w którym oni idą.