0 1 4.02.2009Tetra Pak dołącza do IAA Polskafirmy TweetW styczniu do grona członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA dołączył Tetra Pak.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53456 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 4.02.2009Rusza nowa kampania wizerunkowa marki PrincessaRusza nowa kampania reklamowa Princessa – „Akademia Codziennych Przyjemności”. Pierwszym jej etapem jest nowy spot wizerunkowy skierowany głównie do kobiet.
0 1 0 0 0 4.02.2009Amako dla firmy StellarKrakowska Agencja Reklamowa Amako zdobyła budżet firmy Stellar na rok 2009. Wrocławski deweloper należący do międzynarodowego koncernu Stellar Holdings powierzył Amako budowanie swego wizerunku na rynku dolnośląskim i promowanie swojej inwestycji mieszkaniowej o nazwie Ogrody Grabiszyńskie. Właśnie wystartowała kampania outdoorowa inwestycji.
0 1 0 0 0 4.02.2009Diament Forbesa dla Instytutu Monitorowania MediówInstytut Monitorowania Mediów został wyróżniony tytułem „Diamentu Forbesa” w tegorocznym rankingu miesięcznika Forbes. Analitycy i eksperci wywiadowni gospodarczej Dun&Bradstreet zaliczyli Instytut do grona przedsiębiorstw najszybciej zwiększających swoją wartość.
0 1 0 0 0 4.02.2009PBI proponuje zmiany na rynku badań internetu w PolsceZmiana rozwiązań na bardziej czytelne dla całego rynku reklamowego oraz dostosowanie metodologii badań polskiego internetu do światowych standardów to jedne z najważniejszych postulatów, które wysuwa spółka Polskie Badania Internetu.