0 1 0 0 0 4.02.2009Diament Forbesa dla Instytutu Monitorowania MediówInstytut Monitorowania Mediów został wyróżniony tytułem „Diamentu Forbesa” w tegorocznym rankingu miesięcznika Forbes. Analitycy i eksperci wywiadowni gospodarczej Dun&Bradstreet zaliczyli Instytut do grona przedsiębiorstw najszybciej zwiększających swoją wartość.
0 1 0 0 0 4.02.2009PBI proponuje zmiany na rynku badań internetu w PolsceZmiana rozwiązań na bardziej czytelne dla całego rynku reklamowego oraz dostosowanie metodologii badań polskiego internetu do światowych standardów to jedne z najważniejszych postulatów, które wysuwa spółka Polskie Badania Internetu.
0 1 0 0 0 4.02.2009Międzynarodowy Tydzień NetworkinguW dniach 2-13 lutego odbędzie się cykl spotkań w ramach Międzynarodowego Tygodnia Networkingu. Organizatorzy MTN za główny cel wyznaczyli sobie podniesienie świadomości społecznej na temat roli, jaką odgrywa networking w rozwoju biznesu na całym świecie. W Polsce Międzynarodowy Tydzień Networkingu jest okazją do dyskusji na temat kultury zaufania i jej roli w biznesie oraz integracji różnych środowisk biznesowych i społecznych.
0 1 0 0 0 4.02.2009Pierwszy Kanton już w WarszawieW środę 4 lutego odbyło się w Warszawie uroczyste otwarcie chińskiej restauracji Kanton. Właścicielem lokalu jest Tomasz Plebaniak – założyciel i prezes sieci Dominium Pizza.
0 1 0 0 0 4.02.2009Convector Development kończy kampanię prasowąDobiega końca kampania reklamowa krakowskiego dewelopera Convector Development, nawiązująca do ogłoszonego przez firmę z okazji 10-lecia Dekalogu Dobrego Dewelopera.
0 1 0 0 0 3.02.2009Futuryzuj swoją firmę. Strategia biznesu w dobie e-klientaWygrywanie w przyszłości będzie oznaczało pozwolenie e-klientom na zmianę Twojej firmy z zewnątrz. Nauczysz się, jak uniknąć sześciu strategicznych pułapek, które mogą uniemożliwić Ci odniesienie sukcesu w Internecie, dowiesz się dlaczego e-handel jest fałszywym celem oraz dlaczego potęgą Internetu są ludzie a nie technologia. Przeczytasz serię "otwierających oczy" przypadków, które dokładnie pokazują czego potrzeba aby pójść z klientami w kierunku, w którym oni idą.
0 1 0 0 0 3.02.2009Decyzje i zmiany w organizacji. W poszukiwaniu skutecznych sposobów działaniaKsiążka zawiera wszechstronne omówienie procesów decyzyjnych w organizacji włącznie z problematyką wprowadzania w życie decyzji wywołujących zmiany w jej potencjale, strukturze i kulturze. Decydowanie jest intelektualną stroną pracy każdego menedżera, polega na dokonywaniu wyborów, które przesądzają o odniesieniu przez firmę sukcesu.
0 1 0 0 0 1.02.2009Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanciJak zarządzający przepłacają za konsultacje i dlaczego tak mało dostają w zamian? • Znajdowanie odpowiednich doradców • Schematy współpracy zarządzających z konsultantami • Studium przypadku: konflikty na linii lider - doradca
0 1 0 0 0 1.02.2009Marketing internetowy w wyszukiwarkachPoczątkowo internet był wyłącznie medium informacyjnym. Wzrost popularności handlu elektronicznego i dynamiczny rozwój przedsiębiorstw korzystających z sieci sprawił, że dzisiaj pełni jeszcze jedną, niezwykle ważną funkcję -- doskonałego, taniego i niemal wszechobecnego narzędzia marketingowego. Aby firmowa strona WWW została zauważona, trzeba ją odpowiednio przygotować i wypromować. Co zrobić, aby wśród setek adresów zwracanych przez wyszukiwarki, nasza strona znalazła się możliwie najwyżej? Jakie zastosować techniki, aby przechytrzyć mechanizmy indeksujące?
0 1 0 0 0 1.02.2009Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamyŚmierć taniej, radosnej twórczości! • Projektowanie spotów radiowych, telewizyjnych i reklamy zewnętrznej. • Tworzenie i opracowywanie tekstów reklamowych. • Ścieżka kariery w branży reklamowej