Diament Forbesa dla Instytutu Monitorowania Mediów - Marketing przy Kawie
Diament Forbesa dla Instytutu Monitorowania Mediów
  • 0
  • 1
4.02.2009

Diament Forbesa dla Instytutu Monitorowania Mediów

Instytut Monitorowania Mediów został wyróżniony tytułem „Diamentu Forbesa” w tegorocznym rankingu miesięcznika Forbes. Analitycy i eksperci wywiadowni gospodarczej Dun&Bradstreet zaliczyli Instytut do grona przedsiębiorstw najszybciej zwiększających swoją wartość.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54960 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 lutego 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.02.2009

Międzynarodowy Tydzień Networkingu

W dniach 2-13 lutego odbędzie się cykl spotkań w ramach Międzynarodowego Tygodnia Networkingu. Organizatorzy MTN za główny cel wyznaczyli sobie podniesienie świadomości  społecznej na temat roli, jaką odgrywa networking w rozwoju biznesu na całym świecie. W Polsce Międzynarodowy Tydzień Networkingu jest okazją do dyskusji na temat kultury zaufania i jej roli w biznesie oraz integracji różnych środowisk biznesowych i społecznych.