1 1 0 0 0 18.08.2009Nowa kampania Plusa dla Firm przygotowana przez Young & RubicamAgencja Young & Rubicam zrealizowała kampanię reklamową nowej oferty Plusa dla Firm.Jest to kolejna akcja z wizerunkiem Kobiety Pracującej, w której postać wcieliła się Joanna Kurowska.
0 1 0 0 0 18.08.2009Mitsubishi wybiera OS3Agencja interaktywna OS3 multimedia wygrała przetarg na budowę serwisów internetowych dla Mitsubishi Motors w Polsce. Pierwszym zadaniem agencji będzie zaprojektowanie i przygotowanie serwisu korporacyjno-produktowego marki.
0 1 0 0 0 18.08.2009Elektroniczni sprzedawcy w marketach DIYSieci Praktiker, Leroy Merlin, Nomi oraz Sklepy Komfort zgodziły się wziąć udział w pionierskim projekcie marketingowym, realizowanym przez Inex System dla Decora SA.
0 1 0 0 0 18.08.2009GO96 – nowy produkt w ofercie Gemius SA i IIBRGemius SA oraz Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) wprowadzają na rynek badanie GO96 – ogólnopolskie badanie sondażowe typu omnibus o najkrótszym czasie realizacji na rynku. Od momentu złożenia zamówienia wyniki gotowe są zaledwie w ciągu 96 godzin.
3 1 0 0 0 18.08.2009TurboDymoMan w 36.6Na potrzeby nowej kampanii marki 36.6 Agencja Team One powołała do życia nowego superbohatera.
0 2 0 0 0 18.08.2009Cityboard Media promuje GdańskFirma Cityboard Media objęła patronatem medialnym kampanię "Gdańsk Europejska Stolica Kultury 2016".
0 1 0 0 2 18.08.2009Rusza program Lambi RewardsMetsä Tissue rozpoczyna akcję promocyjną Lambi Rewards. Kampania jest kontynuacją akcji konsumenckiej „Zbieraj i wygrywaj z Lambi”.
1 1 0 0 0 18.08.2009PZU rozszerza rzeczywistośćTrwa pilotażowa sprzedaż kart PZU Pomoc. Do końca września można je kupić na 150 specjalnie oznakowanych stacjach benzynowych PKN Orlen i za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej. Innowatorskim elementem prowadzonych działań promocyjnych jest reklama wykorzystująca tzw. rozszerzoną rzeczywistość.
0 1 0 0 0 17.08.2009Drogerie coraz popularniejszeNa zlecenie Rossmanna firma ACNielsen przygotowała i zrealizowała badanie trendów rynkowych w dziedzinie zakupów kosmetycznych i chemicznych w polskich gospodarstwach domowych. Badanie odbyło się w kwietniu i maju 2009 roku. Były to wywiady face-to-face przeprowadzone w domach respondentów przy użyciu CAPI (tj. Computer Assisted Personal Interviewing). Badanie przeprowadzono na reprezentatywnej próbie w populacji osób kupujących artykuły chemiczno-kosmetyczne w Polsce.
0 1 0 0 0 17.08.2009„Młodzi Duchem szukają Ducha Miasta” – multimedialny konkurs dla radomianPod hasłem „Młodzi Duchem szukają Ducha Miasta” rozpoczął się fotograficzno-filmowy konkurs adresowany do młodych radomian. Organizatorem konkursu jest agencja reklamowa Demo Effective Launching (pracująca nad strategią marki Radomia), a jego patronem honorowym – Prezydent Miasta Radomia Andrzej Kosztowniak.