PZU rozszerza rzeczywistość
  • 1
  • 1
18.08.2009

PZU rozszerza rzeczywistość

Trwa pilotażowa sprzedaż kart PZU Pomoc. Do końca września można je kupić na 150 specjalnie oznakowanych stacjach benzynowych PKN Orlen i za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej. Innowatorskim elementem prowadzonych działań promocyjnych jest reklama wykorzystująca tzw. rozszerzoną rzeczywistość.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 sierpnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.08.2009

Drogerie coraz popularniejsze

Na zlecenie Rossmanna firma ACNielsen przygotowała i zrealizowała badanie trendów rynkowych w dziedzinie zakupów kosmetycznych i chemicznych w polskich gospodarstwach domowych. Badanie odbyło się w kwietniu i maju 2009 roku. Były to wywiady face-to-face przeprowadzone w domach respondentów przy użyciu CAPI (tj. Computer Assisted Personal Interviewing). Badanie przeprowadzono na reprezentatywnej próbie w populacji osób kupujących artykuły chemiczno-kosmetyczne w Polsce.