0 1 0 0 0 6.08.2009SaltPepper Brand Design zrealizowała projekt rebrandingu JedynkiAgencja brandingowa SaltPepper Brand Design zrealizowała kompleksowy projekt rebrandingu marki Jedynka, należącej do portfolio firmy Tikkurila Polska. Nowa identyfikacja wizualna jest efektem opracowania przez agencję tożsamości Jedynki na bazie przeprowadzonych badań konsumenckich i analizy rynkowej.
0 1 0 0 0 6.08.2009Wirtualny gabinet kosmetyczno – dermatologicznyW ubiegłym miesiącu został utworzony blog centrum kosmetyczno - dermatologicznego DER–MED. Platforma ta ma posłużyć jako główny kanał komunikacji między specjalistami z gabinetów DER-MED oraz kobietami, które chcą uzyskać specjalistyczne porady. Witryna została zaprojektowana tak, by w optymalny sposób prezentowała najważniejsze zagadnienia z dziedziny dermo – kosmetyki. Wokół niej skupiać będą się działania e-PR.
0 1 0 0 0 6.08.2009BMW X6 na nośnikach Taxi-AD PolskaZ początkiem sierpnia 2009 roku ruszyła kampania reklamowa nowego k modelu BMW X6. W trójmiejskich taksówkach pojawiły się nośniki reklamowe AD’car wraz z ulotkami informującymi o nowych możliwościach zakupu samochodu marki BMW.
0 1 0 0 0 6.08.2009Good One PR wspiera mistrzów sportów motorowodnychZ początkiem sierpnia, agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z mistrzowskim duetem, braćmi Michałem i Marcinem Gembiak.
0 1 0 0 0 6.08.2009PMT Marketing System uruchamia usługi consultingoweDziałająca od ponad 13 lat w branży firma PMT Marketing System oferująca kompleksowe działania merchandisingowe i promocyjne na terenie całego kraju, rozpoczęła świadczenie usług consultingowych.
0 1 0 0 0 6.08.2009D+H Polska wybiera GutPRW połowie lipca firma D+H Polska, krajowe przedstawicielstwo Grupy D+H, podjęła decyzję o powierzeniu działań wizerunkowych wrocławskiej agencji GutPR.
0 1 0 0 0 6.08.2009Start trzeciej edycji konkursu MIXX-awardsMożna już zgłaszać kampanie reklamowe do trzeciej edycji prestiżowego konkursu MIXX-awards. Organizatorem jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
0 1 0 0 0 6.08.2009Filmy z portalu Spryciarze.pl na ekranach CityINFOtvSpryciarze.pl to pierwszy polski portal wideo, który podjął współpracę z firmą AMS i prezentuje filmy poradnikowe na ekranach CityINFOtv umieszczonych wewnątrz wagonów warszawskiego metra. Codziennie ogląda je prawie pół miliona pasażerów podziemnej kolejki.
0 1 0 0 0 6.08.2009„Chopin i jego Europa” na nośnikach Braughman Group Media1 sierpnia br. Narodowy Instytut im. Fryderyka Chopina rozpoczął promocję Międzynarodowego Festiwalu Muzycznego pt. „Chopin i jego Europa”.
0 1 0 0 0 6.08.2009Rusza czwarta edycja kampanii prowadzonej przez Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych ProMarkaStowarzyszenie ProMarka zainaugurowało kolejną edycję ogólnopolskiej kampanii społeczno-edukacyjnej na rzecz produktów markowych.