0 1 0 0 0 10.08.2009Rusza akcja promocyjna pralki PTDE-136 Dose w kinachOd 1 sierpnia do 7 września, w 26 kinach Cinema City w Polsce, można będzie z bliska obejrzeć najnowszą pralkę PTDE-136 Dose, marki Mastercook. Szczęśliwcy mają szansę zabrać ją do domu.
0 1 0 0 0 10.08.2009Eyetracking w ofercie Infinity GroupW strukturze agencji Infinity Group powstał specjalny zespół realizujący badania eyetrackingowe. Firma dysponuje też własnym eyetrackerem i zapleczem do profesjonalnego przeprowadzania badań.
0 1 0 0 0 10.08.2009Publicis dla Garnier Color&ShineStartuje kampania reklamowa wprowadzająca na rynek farbę do włosów Garnier Color&Shine.
0 2 0 0 0 10.08.2009Raport Money.pl: 60 mln zł dadzą bilety na tegoroczne największe letnie koncertyWydawało się, że kryzys finansowy i gospodarczy na świecie zetrze z mapy letnich szaleństw wiele imprez. Tymczasem w Polsce wygląda na to, że renomowane festiwale i megakoncerty to znakomite maszynki finansowo-marketingowe. 60 mln zł przyniosą bilety tylko na cztery największe wydarzenia muzyczne tego lata – szacuje Money.pl.
0 1 0 0 0 10.08.2009Nowa kampania Konta Wyjątkowego BOŚ SARozpoczęła się kampania internetowa Konta Wyjątkowego Banku Ochrony Środowiska S.A. Internet to kolejny – po telewizji, outdoorze i radiu – kanał dotarcia do potencjalnych Klientów banku. Tym razem do promocji Konta Wyjątkowego Bank wykorzystał film internetowy.
0 1 0 0 0 10.08.2009Cappy Lemon & Nada na nośnikach CityINFOtvKampania reklamowa marki Cappy Lemon & Nada z portfolio Coca-Cola Poland Services, wykorzystująca nietypowe formaty telewizyjne, pojawia się – w zależności od pogody – na ekranach CityINFOtv w warszawskim metrze.
0 1 0 0 0 10.08.2009Agencja 9.90 Public Relations i Znakomici.pl łączą się w grupęAgencja 9.90 Public Relations formalizuje swoja dotychczasową współpracę z zespołem produkcji filmowej Znakomici.pl.
0 1 0 0 0 7.08.2009TequilaPolska wspiera reklamowo Mistrzostwa Świata w Wioślarstwie 2009Agencja TequilaPolska wygrała przetarg na reklamową obsługę Mistrzostw Świata w Wioślarstwie 2009 w Poznaniu. Celem akcji jest promowanie Poznania jako gospodarza i sprawnego organizatora dużych imprez sportowych i kulturalnych. W ramach umowy, agencja TequilaPolska przygotowała i zrealizuje kompleksową strategię promocji imprezy. Całość komunikacji będzie spójna z nową koncepcją promocji miasta – „POZnan* - Miasto know how”.
0 1 0 0 0 7.08.2009Publicon pracuje dla Religa Development GroupOd początku sierpnia 2009 agencja Publicon podjęła współpracę z firmą Religa Development Group. Umowa została podpisana dla inwestycji grupy, w tym Osiedla K7 oraz kompleksu apartamentowo-hotelowego Walończyk.
0 1 0 0 0 7.08.2009Koncept Box – nowa agencja na rynkuRusza Koncept Box, nowa agencja kreatywna w Warszawie. Koncept Box oferuje nieszablonowe podejście do różnych form komunikacji m.in.: public relations, reklamy oraz eventów.