0 1 0 0 0 20.05.2009Harder&Harder dla marki Plusssz UpAgencja Harder&Harder zakończyła realizację kampanii reklamowej Plusssz Up, nowego produktu z portfolio firmy Polski Lek SA.
0 1 0 0 0 20.05.2009Czy (co) się o nas mówi? (MarketingProfs)C. McDaniel, 13 Essential Social-Media 'Listening Tools', "MarketingProfs", 19.05.2009By dowiedzieć się, jak postrzegana jest nasza firma, nie wystarczy odbierać bezpośrednich informacji od klientów. Trzeba także wiedzieć, co się o nas mówi "za plecami" i czy w ogóle stanowimy jakikolwiek temat. "Profesorowie" polecają najlepsze narzędzia do monitorowania takich pogaduszek.
0 1 0 0 0 20.05.2009Macroscope OMD zrealizuje kampanię prasową „Wybory Europejskie – ty decydujesz”Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej wybrało dom mediowy Macroscope OMD do realizacji kampanii prasowej zachęcającej Polaków do udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego. Oferta Macroscope OMD zwyciężyła w przetargu zorganizowanym w ramach polityki informacyjnej Komisji Europejskiej.
0 1 0 0 0 20.05.2009Informedia Polska członkiem Stowarzyszenia Marketingu BezpośredniegoInformedia Polska Sp. z o.o. od dnia 14 maja 2009 roku została członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.
0 2 0 0 0 20.05.2009Dobra Nasza dla Centrum Myśli Jana Pawła IISeria trzech layoutów to realizacja promująca tegoroczne obchody 30. rocznicy pierwszej pielgrzymki Jana Pawła II do Polski.
0 1 0 0 0 20.05.2009STILLowy biuletyn dla klientówFirma STILL uruchomiła nowe źródło informacji dla swoich klientów – biuletyn informacyjny STILLive.
0 1 0 0 0 20.05.2009„Legalny smakuje lepiej” – kampania informacyjna WWFRuszyła kampania informacyjna WWF pod patronatem Ministra Środowiska „Legalny smakuje lepiej”, której celem jest ograniczenie nielegalnego handlu kawiorem.
0 1 0 0 0 20.05.2009„Sukces w czasach kryzysu” – znaczenie marketingu w firmie gastronomicznejAkcja edukacyjna „Sukces w czasach kryzysu”, prowadzona przez specjalizującą się w branży gastronomicznej angielską firmę konsultingową Pasiony Group, ma pomóc firmom z sektora przetrwać recesję i odnotować pozytywne wyniki. Zapotrzebowanie na tego typu działania zasygnalizowane zostało przez uczestników seminariów, prowadzonych przez Pasiony Group podczas targów EuroGastro 2009. Tematykę kontynuuje zestaw wskazówek dotyczących znaczenia działań marketingowych, kierowany do menadżerów odpowiedzialnych w firmach gastronomicznych za ten aspekt działalności.
0 1 0 0 0 20.05.2009Novem udostępnia reklamy ofertoweNovem udostępnia klientom i wydawcom internetowym reklamy ofertowe – narzędzie technologiczne podnoszące efektywność internetowych kampanii reklamowych.
0 1 0 0 0 20.05.2009„Kraków jako plan filmowy” na spotkaniu Kraków PR i PSPRNa najbliższym spotkaniu Kraków PR i PSPR odbędzie się prezentacja Konrada Myślika: „Kraków jako plan filmowy.” Konrad Myślik to działacz Towarzystwa Miłośników Historii i Zabytków Krakowa, współtwórca Archi-Szopy i autor książki „Alfabet Małopolski”.