Rusza program Lambi Rewards
  • 0
  • 1
18.08.2009

Rusza program Lambi Rewards

Metsä Tissue rozpoczyna akcję promocyjną Lambi Rewards. Kampania jest kontynuacją akcji konsumenckiej „Zbieraj i wygrywaj z Lambi”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Wdzieczny

15 lat temu

Nie moge sie doczekac...

...spotu TV reklamujacego ten nowatorski program marektingu 360 stopni. Z pewnoscia marketing produktow z tak bliskiej cialu kategorii adresowany do dzieci ma sens. Wszak uwiezione w siedzonkach pedzacych miedzy polkami drucianych wozkow hipermarketowych maja one przeciez ogromny wplyw na decyzje zakupowe - wyciagaja raczki do promowanych produktow, a owieczka gratis na pewno nie zaszkodzi. Co jednak podkusilo autorow strony www.mojaowieczka.pl, aby wplywac na decyzje zakupowe i wizerunek marki za pomoca owcy odgradzajacej papierem toaletowym kwiatki na lace? Komunikat: "Straciles rolke", kiedy zielona dzdzownica przerwala moje proby zakreslenia papierem kolejnego kwiecistego pola dal mi doskonaly humor na reszte dnia. Dziekuje niniejszym :)

Rozwiń komentarze

18 sierpnia 2009

17 sierpnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
17.08.2009

Drogerie coraz popularniejsze

Na zlecenie Rossmanna firma ACNielsen przygotowała i zrealizowała badanie trendów rynkowych w dziedzinie zakupów kosmetycznych i chemicznych w polskich gospodarstwach domowych. Badanie odbyło się w kwietniu i maju 2009 roku. Były to wywiady face-to-face przeprowadzone w domach respondentów przy użyciu CAPI (tj. Computer Assisted Personal Interviewing). Badanie przeprowadzono na reprezentatywnej próbie w populacji osób kupujących artykuły chemiczno-kosmetyczne w Polsce.