Cityboard Media promuje Gdańsk
  • 0
  • 2
18.08.2009

Cityboard Media promuje Gdańsk

Firma Cityboard Media objęła patronatem medialnym kampanię „Gdańsk Europejska Stolica Kultury 2016”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 sierpnia 2009

17 sierpnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.08.2009

Drogerie coraz popularniejsze

Na zlecenie Rossmanna firma ACNielsen przygotowała i zrealizowała badanie trendów rynkowych w dziedzinie zakupów kosmetycznych i chemicznych w polskich gospodarstwach domowych. Badanie odbyło się w kwietniu i maju 2009 roku. Były to wywiady face-to-face przeprowadzone w domach respondentów przy użyciu CAPI (tj. Computer Assisted Personal Interviewing). Badanie przeprowadzono na reprezentatywnej próbie w populacji osób kupujących artykuły chemiczno-kosmetyczne w Polsce.