0 2 18.08.2009Cityboard Media promuje Gdańskreklama zewnętrzna TweetFirma Cityboard Media objęła patronatem medialnym kampanię „Gdańsk Europejska Stolica Kultury 2016”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54850 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 18.08.2009Rusza program Lambi RewardsMetsä Tissue rozpoczyna akcję promocyjną Lambi Rewards. Kampania jest kontynuacją akcji konsumenckiej „Zbieraj i wygrywaj z Lambi”.
1 1 0 0 0 18.08.2009PZU rozszerza rzeczywistośćTrwa pilotażowa sprzedaż kart PZU Pomoc. Do końca września można je kupić na 150 specjalnie oznakowanych stacjach benzynowych PKN Orlen i za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej. Innowatorskim elementem prowadzonych działań promocyjnych jest reklama wykorzystująca tzw. rozszerzoną rzeczywistość.
0 1 0 0 0 17.08.2009Drogerie coraz popularniejszeNa zlecenie Rossmanna firma ACNielsen przygotowała i zrealizowała badanie trendów rynkowych w dziedzinie zakupów kosmetycznych i chemicznych w polskich gospodarstwach domowych. Badanie odbyło się w kwietniu i maju 2009 roku. Były to wywiady face-to-face przeprowadzone w domach respondentów przy użyciu CAPI (tj. Computer Assisted Personal Interviewing). Badanie przeprowadzono na reprezentatywnej próbie w populacji osób kupujących artykuły chemiczno-kosmetyczne w Polsce.
0 1 0 0 0 17.08.2009„Młodzi Duchem szukają Ducha Miasta” – multimedialny konkurs dla radomianPod hasłem „Młodzi Duchem szukają Ducha Miasta” rozpoczął się fotograficzno-filmowy konkurs adresowany do młodych radomian. Organizatorem konkursu jest agencja reklamowa Demo Effective Launching (pracująca nad strategią marki Radomia), a jego patronem honorowym – Prezydent Miasta Radomia Andrzej Kosztowniak.