Espresso

25 września 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.09.2009

Walk Group dla Avon

Avon Cosmetics Polska oraz Stowarzyszenie Amazonki Warszawa Centrum nawiązały współpracę z Walk Group. Będąca częścią grupy agencja PR Walk&Talk została wybrana w drodze przetargu i zajmuje się koordynacją oraz całością działań komunikacyjnych Marszu Różowej Wstążki 2009, który odbędzie się 10 października w Warszawie. Za kreację materiałów wspierających projekt odpowiada Walk The Line, a za produkcję samego eventu – Walk Production.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.09.2009

Spoters 2009 – konkurs na najbardziej lubiane przez młodzież spoty reklamowe

Rozpoczął się pierwszy etap konkursu na najbardziej lubiane przez młodzież spoty reklamowe. Spoters to jedyny w Polsce konkurs, w którym wszystkie zgłoszone reklamy badane są przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych pod względem atrakcyjności przekazu. Nagroda główna, kampania telewizyjna, przyznawana jest przez młodzież, do której skierowana jest reklama. Tegoroczna edycja konkursu wzbogacona jest o kategorię „Kampanie społeczne”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.09.2009

Rusza „Pobór 2009”

Od piątku (25 września br.) rozpoczyna się cykl akcji w pięciu miastach województwa śląskiego. W kluczowych miejscach miast pojawią się pojazdy wojskowe Honker oraz „żołnierze” z „Grupy Operacyjnej Śląsk”. Celem akcji jest zachęcenie dorosłych (osoby, które ukończyły 18 lat) do skorzystania z możliwości podjęcia dalszego kształcenia w różnego rodzaju formach szkolnych – tzw. kształcenie ustawiczne. Przedsięwzięcie realizowane jest w ramach projektu „Szkoła otwarta dla dorosłych. Modernizacja systemu kształcenia ustawicznego na potrzeby śląskiego rynku pracy”, finansowanego ze środków Unii Europejskiej, którego projektodawcą jest firma CTC Polska w Katowicach.

24 września 2009

Poprzednie Następne