0 1 0 0 0 25.09.2009Addapter wygrał konkurs na kampanię OTOPOgólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków wyłoniło zwycięzcę konkursu na swoją wizerunkową kampanię reklamową. Agencja Addapter pokonała dwie inne agencje, które zgłosiły się do konkursu.
1 1 0 0 0 25.09.2009Mercedes-Benz Polska promuje modele klasy ERozpoczęła się kampania reklamowa Mercedesa klasy E - flagowej limuzyny w ofercie Mercedes-Benz. Akcję na zlecenie Mercedes-Benz Polska przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa.
0 1 0 0 0 25.09.2009Walk Group dla AvonAvon Cosmetics Polska oraz Stowarzyszenie Amazonki Warszawa Centrum nawiązały współpracę z Walk Group. Będąca częścią grupy agencja PR Walk&Talk została wybrana w drodze przetargu i zajmuje się koordynacją oraz całością działań komunikacyjnych Marszu Różowej Wstążki 2009, który odbędzie się 10 października w Warszawie. Za kreację materiałów wspierających projekt odpowiada Walk The Line, a za produkcję samego eventu – Walk Production.
0 1 0 0 0 25.09.2009Agencja Smolar wspiera Galerię Zielone Wzgórze25 września br. w Galerii Zielone Wzgórze w Białymstoku trwa zorganizowana przez agencję Smolar loteria promocyjna.
0 1 0 0 0 25.09.2009Spoters 2009 – konkurs na najbardziej lubiane przez młodzież spoty reklamoweRozpoczął się pierwszy etap konkursu na najbardziej lubiane przez młodzież spoty reklamowe. Spoters to jedyny w Polsce konkurs, w którym wszystkie zgłoszone reklamy badane są przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych pod względem atrakcyjności przekazu. Nagroda główna, kampania telewizyjna, przyznawana jest przez młodzież, do której skierowana jest reklama. Tegoroczna edycja konkursu wzbogacona jest o kategorię „Kampanie społeczne”.
0 1 0 0 0 25.09.2009Evolution PR dla Galapagos MusicAgencja Evolution PR od września wspiera wytwórnię Galapagos Music przy promocji premierowego albumu zespołu Biff zatytułowanego „Ano”.
0 1 0 0 0 25.09.2009Goodyear zakończył przegląd ofert agencji reklamowychGoodyear Dunlop Tires Polska wybrał Agencję Reklamową GPD z Poznania w ramach konkursu ofert na obsługę typu full service dla swoich marek: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava oraz Dębica.
0 1 0 0 0 25.09.2009Rusza „Pobór 2009”Od piątku (25 września br.) rozpoczyna się cykl akcji w pięciu miastach województwa śląskiego. W kluczowych miejscach miast pojawią się pojazdy wojskowe Honker oraz „żołnierze” z „Grupy Operacyjnej Śląsk”. Celem akcji jest zachęcenie dorosłych (osoby, które ukończyły 18 lat) do skorzystania z możliwości podjęcia dalszego kształcenia w różnego rodzaju formach szkolnych – tzw. kształcenie ustawiczne. Przedsięwzięcie realizowane jest w ramach projektu „Szkoła otwarta dla dorosłych. Modernizacja systemu kształcenia ustawicznego na potrzeby śląskiego rynku pracy”, finansowanego ze środków Unii Europejskiej, którego projektodawcą jest firma CTC Polska w Katowicach.
0 1 0 0 0 24.09.2009Taxi-AD Polska realizuje kampanię linii lotniczych Air BalticTrwa kampania reklamowa łotewskich linii lotniczych Air Baltic. Na 59 warszawskich taksówkach pojawiły się plakaty na dachowych nośnikach Taxi Top oraz WinAD - naklejki na tylnej szybie, informujące o nowych trasach oferowanych przez linie lotnicze Air Baltic.
0 1 0 0 0 24.09.2009Studenci po raz trzeci nominowali dziennikarzy do MediaTorów45 nominacji do MediaTorów – Studenckich Nagród Dziennikarskich ogłosili, jak co roku, studenci dziennikarstwa. Po raz pierwszy wyróżniona została blogerka, a po raz trzeci z rzędu – Jacek Żakowski. Pierwszy raz w historii plebiscytu AuTORytetem ma szansę zostać ksiądz.