Spoters 2009 – konkurs na najbardziej lubiane przez młodzież spoty reklamowe
  • 0
  • 1
25.09.2009

Spoters 2009 – konkurs na najbardziej lubiane przez młodzież spoty reklamowe

Rozpoczął się pierwszy etap konkursu na najbardziej lubiane przez młodzież spoty reklamowe. Spoters to jedyny w Polsce konkurs, w którym wszystkie zgłoszone reklamy badane są przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych pod względem atrakcyjności przekazu. Nagroda główna, kampania telewizyjna, przyznawana jest przez młodzież, do której skierowana jest reklama. Tegoroczna edycja konkursu wzbogacona jest o kategorię „Kampanie społeczne”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 września 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.09.2009

Rusza „Pobór 2009”

Od piątku (25 września br.) rozpoczyna się cykl akcji w pięciu miastach województwa śląskiego. W kluczowych miejscach miast pojawią się pojazdy wojskowe Honker oraz „żołnierze” z „Grupy Operacyjnej Śląsk”. Celem akcji jest zachęcenie dorosłych (osoby, które ukończyły 18 lat) do skorzystania z możliwości podjęcia dalszego kształcenia w różnego rodzaju formach szkolnych – tzw. kształcenie ustawiczne. Przedsięwzięcie realizowane jest w ramach projektu „Szkoła otwarta dla dorosłych. Modernizacja systemu kształcenia ustawicznego na potrzeby śląskiego rynku pracy”, finansowanego ze środków Unii Europejskiej, którego projektodawcą jest firma CTC Polska w Katowicach.

24 września 2009