Addapter wygrał konkurs na kampanię OTOP
  • 0
  • 1
25.09.2009

Addapter wygrał konkurs na kampanię OTOP

Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków wyłoniło zwycięzcę konkursu na swoją wizerunkową kampanię reklamową. Agencja Addapter pokonała dwie inne agencje, które zgłosiły się do konkursu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 września 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.09.2009

Walk Group dla Avon

Avon Cosmetics Polska oraz Stowarzyszenie Amazonki Warszawa Centrum nawiązały współpracę z Walk Group. Będąca częścią grupy agencja PR Walk&Talk została wybrana w drodze przetargu i zajmuje się koordynacją oraz całością działań komunikacyjnych Marszu Różowej Wstążki 2009, który odbędzie się 10 października w Warszawie. Za kreację materiałów wspierających projekt odpowiada Walk The Line, a za produkcję samego eventu – Walk Production.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.09.2009

Spoters 2009 – konkurs na najbardziej lubiane przez młodzież spoty reklamowe

Rozpoczął się pierwszy etap konkursu na najbardziej lubiane przez młodzież spoty reklamowe. Spoters to jedyny w Polsce konkurs, w którym wszystkie zgłoszone reklamy badane są przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych pod względem atrakcyjności przekazu. Nagroda główna, kampania telewizyjna, przyznawana jest przez młodzież, do której skierowana jest reklama. Tegoroczna edycja konkursu wzbogacona jest o kategorię „Kampanie społeczne”.