0 1 0 0 0 22.09.2009dlaStudenta.pl poszukuje partnerów biznesowychMind Media - wydawca serwisu internetowego dla studentów dlaStudenta.pl - poszukuje partnerów biznesowych w największych ośrodkach akademickich w Polsce.
0 1 0 0 0 22.09.2009Europejski atak Starwood Hotels & ResortsW dniach 21-26 września 2009 r. 6000 pracowników Starwooda w Europie wyruszy w świat, aby opowiedzieć historię dziewięciu luksusowych marek hotelarskich oraz przybliżyć korzyści płynące z oferowanych programów lojalnościowych.
0 1 0 0 0 22.09.2009Podsumowanie Promo Gifts 2009Zakończył się projekt Promo Gifts zorganizowany w dniach 8-10 września br. 2009 w salach konferencyjnych hotelu Felix w Warszawie. Impreza zgromadziła czołowe firmy z branży artykułów promocyjnych. Projekt wspierała kampania w mediach, działania w internecie oraz wysyłka zaproszeń. Organizatorem projektu była spółka Promo Gifts.
0 1 0 0 0 22.09.2009Ciszewski PR wspiera eSKYAgencja Ciszewski Public Relations SA nawiązała współpracę ze spółką eSKY.
0 1 0 0 0 22.09.2009FuturePR zbada wizerunek firmy Samsung w InternecieAgencja FuturePR, wchodząca w skład grupy marketingowej BrainJuice Group, rozpoczyna realizację projektu z zakresu Web PR dla firmy Samsung Electronics Polska, tym samym poszerzając portfolio swoich klientów.
0 6 0 0 0 22.09.200910-lecie Galerii Rusz na billboardach AMS w ToruniuJubileusz Galerii Rusz uświetniła wystawa „Ołowiany charakter”, która pojawiła się w centrum Torunia. Na dziesięciu specjalnie ustawionych na tę okazję billboardach AMS artyści zaprezentowali najnowsze prace.
0 1 0 0 0 22.09.2009Fresh Brand Design wspiera akcję „Spoko Senior”Agencja Fresh Brand Design przygotowała kampanię billboardową dla akcji „Spoko Senior” realizowanej przez stowarzyszenie „mali bracia Ubogich”. Celem działań jest zwrócenie uwagi na problemy osób starszych i próba złamania stereotypów dotyczących starości.
0 1 0 0 0 21.09.2009K2 WOMM – nowy dział agencji K2K2 WOMM to dedykowany dział w ramach agencji K2 Internet SA zajmujący się planowaniem i realizacją kampanii Marketingu Szeptanego.
0 1 0 0 0 21.09.2009Rusza kampania marki Gerber17 września rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Gerber, wspierająca wszystkie produkty z portfolio tej marki, w tym nową linię produktów ekologicznych Gerber BIO. Kampanię przygotowała agencja Legend Group.
0 1 0 0 0 21.09.2009Pilsner Urquell reklamowany na witrynach sieci IDMnetNa początku września IDMnet zrealizował kampanię piwa Pilsner Urquell na witrynach Gastronauci.pl oraz Banzaj.pl.