Goodyear zakończył przegląd ofert agencji reklamowych
  • 0
  • 1
25.09.2009

Goodyear zakończył przegląd ofert agencji reklamowych

Goodyear Dunlop Tires Polska wybrał Agencję Reklamową GPD z Poznania w ramach konkursu ofert na obsługę typu full service dla swoich marek: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava oraz Dębica.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 września 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.09.2009

Rusza „Pobór 2009”

Od piątku (25 września br.) rozpoczyna się cykl akcji w pięciu miastach województwa śląskiego. W kluczowych miejscach miast pojawią się pojazdy wojskowe Honker oraz „żołnierze” z „Grupy Operacyjnej Śląsk”. Celem akcji jest zachęcenie dorosłych (osoby, które ukończyły 18 lat) do skorzystania z możliwości podjęcia dalszego kształcenia w różnego rodzaju formach szkolnych – tzw. kształcenie ustawiczne. Przedsięwzięcie realizowane jest w ramach projektu „Szkoła otwarta dla dorosłych. Modernizacja systemu kształcenia ustawicznego na potrzeby śląskiego rynku pracy”, finansowanego ze środków Unii Europejskiej, którego projektodawcą jest firma CTC Polska w Katowicach.

24 września 2009