0 1 0 0 0 14.09.2009„Okazja, by polubić szkołę” – konkurs Okazje.infoRuszył konkurs „Okazja, by polubić szkołę”, organizowany przez serwis Okazje.info.
0 1 0 0 0 14.09.2009Oriflame rozpoczyna nową kampanię wizerunkową14 września br. rusza nowa kampania wizerunkowa Oriflame, która potrwa do końca października.
0 1 0 0 0 14.09.2009Rusza nowa kampania i nowy konkurs Radia ZETW poniedziałek, 14 września, rusza nowa kampania reklamowa Radia ZET.
0 1 0 0 1 14.09.2009Eskadra MarketPlace pracuje nad strategią Legnicy8 września br. agencja Eskadra MarketPlace oficjalnie zainaugurowała w Legnicy prace nad strategią marki miasta. Starsi i młodsi mieszkańcy Legnicy mieli okazję podzielić się opiniami o swoim mieście podczas otwartych konsultacji oraz specjalnych warsztatów dla licealistów i przedszkolaków.
0 1 0 0 0 14.09.2009Rusza konkurs na film promujący stolicę„Odwiedź Chopina w Warszawie” to temat najnowszego konkursu filmowego, który ogłosiło Miasto Stołeczne Warszawa.
0 1 0 0 0 14.09.2009Rzecznik prasowy Poczty Polskiej blogujeOd początku września można śledzić pocztowego bloga, którego wraz z Działem Informacji i Komunikacji Społecznej prowadzi rzecznik prasowy Poczty Polskiej, Zbigniew Baranowski.
0 1 0 0 0 14.09.2009Media Shop tworzy specjalne pakiety swoich nośników reklamy zewnętrznejMedia Shop, agencja wywodząca się ze struktur Fabryki Pomysłów, wprowadziła nową ofertę umożliwiającą pakietowe zakupy swoich nośników.
0 1 0 0 0 14.09.2009Agencja 9.90 Public Relations rozpoczyna współpracę z EuroklinikąAgencja 9.90 Public Relations podpisała umowę z katowicką kliniką specjalizującą się w zabiegach chirurgii plastycznej. W zakresie działań agencji znalazły się między innymi: media relations, B2B, komunikacja wewnętrzna, komunikacja audiowizualna, e-PR oraz zarządzanie sytuacjami kryzysowymi.
0 1 0 0 0 14.09.2009HSBC rozpoczyna pierwszą kampanię wizerunkową w PolsceW połowie września HSBC Bank Polska rozpoczyna pierwszą kampanię w pełni poświęconą promowaniu marki i jej wartości w Polsce. Kampanie dotychczas realizowane przez HSBC na polskim rynku prezentowały głównie ofertę produktową banku (dla firm oraz zamożnych klientów HSBC Premier).
0 1 0 0 0 14.09.2009EM Lab organizatorem kongresu „Biznes to Rozmowy”EM Lab zajmuje się organizacją kongresu „Biznes to Rozmowy”, którego gościem specjalnym będzie Steve Wozniak, współzałożyciel Apple Computer Inc.