0 1 0 0 0 24.11.2009Konkret PR kontynuuje współpracę z firmą ElfaAgencja Konkret PR podpisała umowę o stałej współpracy z polskim oddziałem firmy Elfa.
0 1 0 0 0 24.11.2009Silberball Warszawa dla marki MarimerAgencja Silberball Warszawa przygotowała kampanię wprowadzającą na polski rynek Marimer Hipertoniczny.
0 1 0 0 0 23.11.2009Rusza loteria „Doktor Sound – Świąteczna klinika dźwięków różnych”Już od poniedziałku 23 listopada br. słuchacze stacji Planeta FM mogą wziąć udział w loterii „Doktor Sound – Świąteczna klinika dźwięków”. Łączna pula nagród wynosi 40 tysięcy złotych.
0 1 0 0 0 23.11.2009Realizacja projektów internetowych oczami zleceniodawcówTechnologiczna grupa robocza działająca w ramach IAB Polska przygotowała ankietę na temat tworzenia serwisów i aplikacji internetowych.
0 1 0 0 0 23.11.2009Badanie SWPS: wolimy mieć piękną cerę czy uniknąć zmarszczek?Uwzględniając kategorię reklamowanego produktu oraz typ motywacji kupujących, można przewidywać, jaki rodzaj sloganu będzie najbardziej skuteczny. Kluczową kwestią są motywacje, które towarzyszą konsumentom podczas podejmowania decyzji zakupowych – wynika z badań Katedry Psychologii Marketingu SWPS.
0 1 0 0 0 23.11.2009Sphinx „doprawia orientem”Restauracje Sphinx wprowadzają nowe orientalne menu, w którym pojawi się 25 premierowych potraw. Kampania wprowadzająca nową kartę dań prowadzona jest pod hasłem „Doprawiamy orientem” i obejmuje działania BTL i PR oraz specjalne promocje dla klientów.
0 1 0 0 0 23.11.2009PPL wybiera PompidouAgencja Pompidou wygrała konkurs ofert na przygotowanie Raportu Rocznego Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze” za rok 2008.
0 1 0 0 4 23.11.2009Plakativ dla Silesia City CenterSpółka Plakativ zrealizowała kolejną kampanię wykorzystująca nośniki mobilne GoBoard.
0 1 0 0 0 23.11.2009Programy lojalnościowe 2009 – wyniki raportu ARC Rynek i Opinia „BTL Monitor 2009/2010”W tzw. kryzysowym roku spadła liczba uczestników programów lojalnościowych – obecnie bierze w nich udział co piąty Polak. Zdobycie i utrzymanie wierności polskich konsumentów jest coraz trudniejsze. Stacje benzynowe są nadal mocne lojalnością – pokazują wyniki raportu ARC Rynek i Opinia „BTL Monitor 2009/2010”.
0 1 0 0 0 23.11.2009Druga odsłona kampanii marki Funai„Funai. Stworzony w Japonii. Przyjemność na lata” - to hasło drugiej edycji kampanii outdoorowej firmy Funai.