0 1 0 0 0 1.12.2009Akcja społeczna „Leczyć po ludzku”Startuje nowa akcja społeczna pt. „Leczyć po ludzku”, organizowana przez „Gazetę Wyborczą” oraz Instytut Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej.
0 1 0 0 0 1.12.2009Dobra Communications promuje trasę koncertową „Magiczna Muzyka” DisneyaAgencja Dobra Communications rozpoczęła współpracę z Trinity Media Entertainment Development, organizatorem serii koncertów „Magiczna Muzyka”.
0 1 0 0 0 1.12.2009Rusza kampania promocyjna „Polska Jazda na Słowacji”Rozpoczęła się akcja „Polska Jazda na Słowacji” przygotowana przez Agencję Reklamową Czart we współpracy ze słowackimi regionami narciarskimi Jasna Tatry Niskie oraz Tatrzańska Łomnica.
0 1 0 0 0 1.12.2009Rivernet – nowy gracz w branży usług e-PRRivernet Sp. z o.o. – pierwsza spółka-córka w Umbrella Marketing Group rozpoczyna działalność.
0 1 0 0 0 1.12.2009Cititravel.pl wybiera ARW Image Public RelationsCititravel.pl nawiązał współpracę z agencją ARW Image Public Relations z Poznania.
0 1 0 0 0 30.11.2009Think Kong – nowa agencja interaktywnaRusza nowa agencja interaktywna Think Kong. Obszarem specjalizacji nowej firmy są działania marketingowe on-line, w szczególności kampanie oparte na wykorzystaniu serwisów społecznościowych i strategiczne wsparcie komunikacji marek w Internecie.
0 1 0 0 0 30.11.2009Społeczności.pl – polskie społeczności łączą siłySpółka Fotka.pl stworzyła sieć reklamową skupiającą serwisy społecznościowe. W skład sieci wchodzą, oprócz serwisów Grupy Fotka.pl takie witryny jak Grono.net, Goldenline.pl, Fotosik.pl, Szafa.pl, Sciaga.pl i Demotywatory.pl.
0 1 0 0 0 30.11.2009PIAP wpiera biznesPolska Izba Artykułów Promocyjnych rozpoczyna działania mające na celu wsparcie firm w codziennym prowadzeniu biznesu. W pierwszej kolejności chce się zająć propozycjami zmian w ustawie o podatku VAT. Wstępne założenia zostały złożone w biurach posłów: Tadeusza Arkita oraz Mirosława Sekuły z klubu parlamentarnego Platformy Obywatelskiej.
0 1 0 0 0 30.11.2009Ciszewski Financial Communications z Fundacją FORAgencja Ciszewski Financial Communications współpracuje pro publico bono z Fundacją FOR, wspierając konkurs na komiks i animacje o tematyce ekonomicznej.
0 1 0 0 0 30.11.2009Rusza kampania społeczna HopenhagenRozpoczęła się kampania społeczna Hopenhagen. Jest ona realizowana w ramach międzynarodowego projektu stworzonego z inicjatywy ONZ i Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.