Badanie SWPS: wolimy mieć piękną cerę czy uniknąć zmarszczek? - Marketing przy Kawie
Badanie SWPS: wolimy mieć piękną cerę czy uniknąć zmarszczek?
  • 0
  • 1
23.11.2009

Badanie SWPS: wolimy mieć piękną cerę czy uniknąć zmarszczek?

Uwzględniając kategorię reklamowanego produktu oraz typ motywacji kupujących, można przewidywać, jaki rodzaj sloganu będzie najbardziej skuteczny. Kluczową kwestią są motywacje, które towarzyszą konsumentom podczas podejmowania decyzji zakupowych – wynika z badań Katedry Psychologii Marketingu SWPS.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 listopada 2009