Programy lojalnościowe 2009 - wyniki raportu ARC Rynek i Opinia "BTL Monitor 2009/2010" - Marketing przy Kawie
Programy lojalnościowe 2009 - wyniki raportu ARC Rynek i Opinia "BTL Monitor 2009/2010"
  • 0
  • 1
23.11.2009

Programy lojalnościowe 2009 – wyniki raportu ARC Rynek i Opinia „BTL Monitor 2009/2010”

W tzw. kryzysowym roku spadła liczba uczestników programów lojalnościowych – obecnie bierze w nich udział co piąty Polak. Zdobycie i utrzymanie wierności polskich konsumentów jest coraz trudniejsze. Stacje benzynowe są nadal mocne lojalnością – pokazują wyniki raportu ARC Rynek i Opinia „BTL Monitor 2009/2010”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 listopada 2009