0 1 24.11.2009Silberball Warszawa dla marki Marimerreklama zewnętrzna TweetAgencja Silberball Warszawa przygotowała kampanię wprowadzającą na polski rynek Marimer Hipertoniczny.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 23.11.2009Rusza loteria "Doktor Sound – Świąteczna klinika dźwięków różnych"Już od poniedziałku 23 listopada br. słuchacze stacji Planeta FM mogą wziąć udział w loterii „Doktor Sound – Świąteczna klinika dźwięków”. Łączna pula nagród wynosi 40 tysięcy złotych.
0 1 0 0 0 23.11.2009Realizacja projektów internetowych oczami zleceniodawcówTechnologiczna grupa robocza działająca w ramach IAB Polska przygotowała ankietę na temat tworzenia serwisów i aplikacji internetowych.
0 1 0 0 0 23.11.2009Badanie SWPS: wolimy mieć piękną cerę czy uniknąć zmarszczek?Uwzględniając kategorię reklamowanego produktu oraz typ motywacji kupujących, można przewidywać, jaki rodzaj sloganu będzie najbardziej skuteczny. Kluczową kwestią są motywacje, które towarzyszą konsumentom podczas podejmowania decyzji zakupowych – wynika z badań Katedry Psychologii Marketingu SWPS.
0 1 0 0 0 23.11.2009Sphinx "doprawia orientem"Restauracje Sphinx wprowadzają nowe orientalne menu, w którym pojawi się 25 premierowych potraw. Kampania wprowadzająca nową kartę dań prowadzona jest pod hasłem „Doprawiamy orientem” i obejmuje działania BTL i PR oraz specjalne promocje dla klientów.