0 1 0 0 0 24.11.2009Ciszewski Marketing Sportowy dla 4F Sport PerformanceAgencja Ciszewski Marketing Sportowy rozpoczęła współpracę z firmą 4F Sport Performance.
0 1 0 0 0 24.11.2009PerformanceMedia dla Nuru InternationalAgencja PerformanceMedia rozpoczęła projekt SEO dla Nuru International, kalifornijskiej organizacji NGO zajmującej się działaniami na rzecz najbiedniejszych regionów wiejskich w Afryce.
0 1 0 0 0 24.11.2009RedComm organizuje loterię dla Centrów Handlowych AuchanTrwa loteria „7 życzeń” organizowana przez agencję reklamową RedComm dla Centrów Handlowych Auchan Hetmańska i Produkcyjna w Białymstoku.
0 1 0 0 0 24.11.2009AM Art-Media rozpoczyna współpracę z Bonus Systems PolskaAgencja Art-Media podpisała umowę o współpracy z Bonus Systems Polska SA - spółką wydającą elektroniczne karty przedpłacone.
0 1 0 0 0 24.11.2009Forum „Standardy rozwoju marketingu handlowego”16 listopada 2009r. w Warszawie w siedzibie Nowoczesnej Firmy (Knowledge Village), odbyło się forum producentów rozwiązań POS. W konferencji wzięli udział właściciele i zarządzający największych firm w Polsce, między innymi Arteo Design & Solution, Willson & Brown, Marin`s Central Europe, Alrec, STI Group, UDS Polska. Forum odbyło się z inicjatywy POPAI Poland | The Global Association for Marketing at-Retail oraz magazynu „Trade Marketer”.
0 1 0 0 2 24.11.2009Najpotężniejsi ludzie świataM. Noer i N. Perlroth, The World's Most Powerful People, "Forbes", 11.11.2009(+ In Pictures: The World's Most Powerful People,+ Read more about the World's Most Powerful People)Na podstawie czterech kryteriów (wielkość wpływu, kontrola nad zasobami finansowymi, oddziaływanie w różnych dziedzinach, aktywne używanie swoich możliwości) sporządzono ranking najpotężniejszych ludzi na świecie. Jak nietrudno się domyślić - przecież ostatnio otrzymuje wszelkie nagrody - zwyciężył Barack Obama.
0 1 0 0 0 24.11.2009Rusza kampania telefonów LG Chocolate BL40 i BL20LG Electronics startuje z kampanią reklamową telefonów LG Chocolate BL40 i BL20. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, zaś adaptację globalnej kreacji przygotowała agencja Young & Rubicam.
0 1 0 0 0 24.11.2009Grey Warszawa wspiera akcję „Podaruj Dzieciom Słońce”Ruszyła kolejna edycja akcji Procter & Gamble „Podaruj Dzieciom Słońce”. Akcję wspiera kampania reklamowa stworzona przez agencję Grey Warszawa.
0 1 0 0 0 24.11.2009Konkret PR kontynuuje współpracę z firmą ElfaAgencja Konkret PR podpisała umowę o stałej współpracy z polskim oddziałem firmy Elfa.
0 1 0 0 0 24.11.2009Silberball Warszawa dla marki MarimerAgencja Silberball Warszawa przygotowała kampanię wprowadzającą na polski rynek Marimer Hipertoniczny.