0 1 0 0 0 18.03.2010Nowi członkowie PIAPSandex Bis, Cookie Słodycze Reklamowe, Trober Polska, WIMAR, Artfol PCV oraz Extend Vision to kolejne firmy z branży artykułów reklamowych, które zasiliły ostatnio szeregi Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Grono członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych nieustannie się powiększa.
0 1 0 0 0 18.03.2010Lotos liderem jakości obsługi na stacjachSieć stacji paliw Lotos została doceniona w rankingu „Jakość obsługi 2009”. Osiągnęła wyższy od średniej krajowej oraz średniej dla całej branży wynik pod względem jakości obsługi – 3,06 pkt. W porównaniu do wyniku uzyskanego w analogicznym rankingu z 2008 r. sieć Lotos otrzymała blisko dwa razy lepsze oceny.
1 1 0 0 0 18.03.2010Zagraj w reklamie Media MarktAgencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine stworzyła serwis internetowy, który jest wsparciem trwającej kampanii reklamowej „Łowcy okazji – do zobaczenia w Media Markt”. Dzięki specjalnie stworzonemu mechanizmowi użytkownicy mogą stać się jednocześnie reżyserami i bohaterami interaktywnej reklamy Media Markt. Każdy może wgrać własne zdjęcie, a następnie – po prostej obróbce i dopasowaniu poszczególnych elementów (włosy, usta) – umieścić swoją twarz w jednym z trzech spotów reklamowych.
0 1 0 0 0 18.03.2010Rośnie spożycie wody butelkowanej. Liderem wśród jej producentów jest Żywiec ZdrójWyniki badań GfK Polonia dotyczące spożycia wody butelkowanej wskazują, że największą popularnością w polskich gospodarstwach domowych cieszą się produkty firmy Żywiec Zdrój SA. W 2009 r. w 54% z nich przynajmniej raz wybrano któryś z produktów znajdujących się w ofercie tej firmy. Ich konsumpcja w gospodarstwach, w których kupiono którykolwiek z produktów Żywiec Zdrój, wzrosła do prawie 42 litrów (w 2008 r. wynosiła nieco ponad 38 litrów).
0 1 0 0 0 18.03.2010Konferencja „Media Trendy” od tego roku w nowej formule22 kwietnia w Warszawie, w Multikinie Złote Tarasy odbędzie się tegoroczna edycja konferencji i konkursu Media Trendy. Nowością są trzy ścieżki tematyczne, które pozwolą lepiej skoncentrować się na specyficznych zagadnieniach. Pierwsze dwie dotyczą zmian w mediach i ich konsekwencji dla reklamodawców (innowacje w mediach) oraz innowacyjnego użycia mediów w reklamie (bardziej efektywny dobór mediów). W trzeciej zostaną zaprezentowane najciekawsze studia przypadku i rozwiązania stosowane przez media, reklamodawców i domy mediowe.
0 1 0 0 0 18.03.2010Ewa odpowiada na pytania w Invest-Banku„Witaj, mam na imię Ewa. Jestem wirtualnym doradcą Invest-Banku” – mówi do odwiedzających nową internetową witrynę banku animowana postać. Wirtualny doradca (chatbot) to nowy kanał komunikacyjny dla klientów banku. Firma Stanusch Technologies, która przygotowała to rozwiązanie, wyposażyła Ewę w wiedzę na temat Invest-Banku, informacje o kontach osobistych oraz kredycie gotówkowym.
1 1 0 0 0 18.03.2010Wszystko pod kontrolą – Plus dla Firm19 marca rozpoczyna się nowa kampania reklamowa marki Plus dla Firm. Jej celem jest wprowadzenie nowych taryf dla firm – „Pod Kontrolą”. Kampania obejmująca telewizję, radio, prasę, Internet i materiały BTL potrwa do końca kwietnia.
0 1 0 0 0 18.03.2010Ruszył konkurs na najlepszą kampanię medialną OPPJuż po raz trzeci tygodnik „Newsweek” i Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce organizują konkurs na najlepszą kampanię reklamową zachęcającą do przekazywania 1% podatku.
0 1 0 0 0 18.03.2010„Duety z najwyższej półki” – rusza kampania marki BerlinkiRozpoczęła się nowa kampania reklamowa Berlinek, pod hasłem „Berlinki duo – duety z najwyższej półki!”. Komunikacja oparta została na koncepcji kreatywnej nawiązującej w humorystyczny sposób do znanych i niemal kultowych duetów filmowych. Spoty reklamowe emitowane będą w telewizji, kinach oraz Internecie.
0 1 0 0 0 18.03.2010DOWNload: Ignoruj wadę. Akceptuj człowiekaAgencja Publicis przygotowała kampanię internetową, której celem jest zwrócenie uwagi na problemy osób z zespołem Downa. Jej emisja nastąpi w Międzynarodowym Dniu Osób z Zespołem Downa, który przypada 21 marca. Kampania zatytułowana „Downloading” ma charakter charytatywny. Została zrealizowana na rzecz Stowarzyszenia Rodziców i Opiekunów Dzieci z Zespołem Downa „Bardziej Kochani”. Emisję reklam w swoich portalach sponsorują Gazeta.pl i O2.