Espresso

18 marca 2010

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.03.2010

Zagraj w reklamie Media Markt

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine stworzyła serwis internetowy, który jest wsparciem trwającej kampanii reklamowej „Łowcy okazji – do zobaczenia w Media Markt”. Dzięki specjalnie stworzonemu mechanizmowi użytkownicy mogą stać się jednocześnie reżyserami i  bohaterami interaktywnej reklamy Media Markt. Każdy może wgrać własne zdjęcie, a następnie – po prostej obróbce i dopasowaniu poszczególnych elementów (włosy, usta) – umieścić swoją twarz w jednym z trzech spotów reklamowych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.03.2010

Rośnie spożycie wody butelkowanej. Liderem wśród jej producentów jest Żywiec Zdrój

Wyniki badań GfK Polonia dotyczące spożycia wody butelkowanej wskazują, że największą popularnością w polskich gospodarstwach domowych cieszą się produkty firmy Żywiec Zdrój SA. W 2009 r. w 54% z nich przynajmniej raz wybrano któryś z produktów znajdujących się w ofercie tej firmy. Ich konsumpcja w gospodarstwach, w których kupiono którykolwiek z produktów Żywiec Zdrój, wzrosła do prawie 42 litrów (w 2008 r. wynosiła nieco ponad 38 litrów).

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.03.2010

Konferencja „Media Trendy” od tego roku w nowej formule

22 kwietnia w Warszawie, w Multikinie Złote Tarasy odbędzie się tegoroczna edycja konferencji i konkursu Media Trendy. Nowością są trzy ścieżki tematyczne, które pozwolą lepiej skoncentrować się na specyficznych zagadnieniach. Pierwsze dwie dotyczą zmian w mediach i ich konsekwencji dla reklamodawców (innowacje w mediach) oraz innowacyjnego użycia mediów w reklamie (bardziej efektywny dobór mediów). W trzeciej zostaną zaprezentowane najciekawsze studia przypadku i rozwiązania stosowane przez media, reklamodawców i domy mediowe.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.03.2010

DOWNload: Ignoruj wadę. Akceptuj człowieka

Agencja Publicis przygotowała kampanię internetową, której celem jest zwrócenie uwagi na problemy osób z zespołem Downa. Jej emisja nastąpi w Międzynarodowym Dniu Osób z Zespołem Downa, który przypada 21 marca. Kampania zatytułowana „Downloading” ma charakter charytatywny. Została zrealizowana na rzecz Stowarzyszenia Rodziców i Opiekunów Dzieci z Zespołem Downa „Bardziej Kochani”. Emisję reklam w swoich portalach sponsorują Gazeta.pl i O2.

Poprzednie Następne