Ruszył konkurs na najlepszą kampanię medialną OPP
  • 0
  • 1
18.03.2010

Ruszył konkurs na najlepszą kampanię medialną OPP

Już po raz trzeci tygodnik „Newsweek” i Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce organizują konkurs na najlepszą kampanię reklamową zachęcającą do przekazywania 1% podatku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 marca 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.03.2010

DOWNload: Ignoruj wadę. Akceptuj człowieka

Agencja Publicis przygotowała kampanię internetową, której celem jest zwrócenie uwagi na problemy osób z zespołem Downa. Jej emisja nastąpi w Międzynarodowym Dniu Osób z Zespołem Downa, który przypada 21 marca. Kampania zatytułowana „Downloading” ma charakter charytatywny. Została zrealizowana na rzecz Stowarzyszenia Rodziców i Opiekunów Dzieci z Zespołem Downa „Bardziej Kochani”. Emisję reklam w swoich portalach sponsorują Gazeta.pl i O2.