Ewa odpowiada na pytania w Invest-Banku
  • 0
  • 1
18.03.2010

Ewa odpowiada na pytania w Invest-Banku

„Witaj, mam na imię Ewa. Jestem wirtualnym doradcą Invest-Banku” – mówi do odwiedzających nową internetową witrynę banku animowana postać. Wirtualny doradca (chatbot) to nowy kanał komunikacyjny dla klientów banku. Firma Stanusch Technologies, która przygotowała to rozwiązanie, wyposażyła Ewę w wiedzę na temat Invest-Banku, informacje o kontach osobistych oraz kredycie gotówkowym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 marca 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.03.2010

DOWNload: Ignoruj wadę. Akceptuj człowieka

Agencja Publicis przygotowała kampanię internetową, której celem jest zwrócenie uwagi na problemy osób z zespołem Downa. Jej emisja nastąpi w Międzynarodowym Dniu Osób z Zespołem Downa, który przypada 21 marca. Kampania zatytułowana „Downloading” ma charakter charytatywny. Została zrealizowana na rzecz Stowarzyszenia Rodziców i Opiekunów Dzieci z Zespołem Downa „Bardziej Kochani”. Emisję reklam w swoich portalach sponsorują Gazeta.pl i O2.