Zagraj w reklamie Media Markt
  • 1
  • 1
18.03.2010

Zagraj w reklamie Media Markt

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine stworzyła serwis internetowy, który jest wsparciem trwającej kampanii reklamowej „Łowcy okazji – do zobaczenia w Media Markt”. Dzięki specjalnie stworzonemu mechanizmowi użytkownicy mogą stać się jednocześnie reżyserami i  bohaterami interaktywnej reklamy Media Markt. Każdy może wgrać własne zdjęcie, a następnie – po prostej obróbce i dopasowaniu poszczególnych elementów (włosy, usta) – umieścić swoją twarz w jednym z trzech spotów reklamowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 marca 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.03.2010

Rośnie spożycie wody butelkowanej. Liderem wśród jej producentów jest Żywiec Zdrój

Wyniki badań GfK Polonia dotyczące spożycia wody butelkowanej wskazują, że największą popularnością w polskich gospodarstwach domowych cieszą się produkty firmy Żywiec Zdrój SA. W 2009 r. w 54% z nich przynajmniej raz wybrano któryś z produktów znajdujących się w ofercie tej firmy. Ich konsumpcja w gospodarstwach, w których kupiono którykolwiek z produktów Żywiec Zdrój, wzrosła do prawie 42 litrów (w 2008 r. wynosiła nieco ponad 38 litrów).

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.03.2010

Konferencja „Media Trendy” od tego roku w nowej formule

22 kwietnia w Warszawie, w Multikinie Złote Tarasy odbędzie się tegoroczna edycja konferencji i konkursu Media Trendy. Nowością są trzy ścieżki tematyczne, które pozwolą lepiej skoncentrować się na specyficznych zagadnieniach. Pierwsze dwie dotyczą zmian w mediach i ich konsekwencji dla reklamodawców (innowacje w mediach) oraz innowacyjnego użycia mediów w reklamie (bardziej efektywny dobór mediów). W trzeciej zostaną zaprezentowane najciekawsze studia przypadku i rozwiązania stosowane przez media, reklamodawców i domy mediowe.