0 1 0 0 0 16.03.2010Agencja Proximity ze szwajcarską firmą odzieżową Charles VögeleSzwajcarska firma odzieżowa Charles Vögele przedłużyła umowę z Proximity na kolejny rok.
0 1 0 0 0 16.03.2010smARTcat dla KL GatesAgencja reklamowa smARTcat wspiera wejście na polski rynek kancelarii prawnej KL Gates.
0 1 0 0 0 16.03.2010Brand Support przedstawia Peugeot 5008Agencja Brand Support przygotowała kampanię direct mailing wprowadzającą na rynek nowy model samochodu marki Peugeot – 5008. Na potrzeby kampanii agencja zaprojektowała nową koncepcję kreatywną prezentacji oferty Peugeot i nową identyfikację wizualną mailingów marki. Zrealizowała także sesję zdjęciową z udziałem polskiego podróżnika Marka Kamińskiego.
0 1 0 0 0 16.03.2010On Board PR dla HBONależąca do międzynarodowej sieci Ecco Network firma doradcza On Board PR wygrała przetarg na obsługę medialną polskiej premiery najnowszego serialu HBO, pt. „Pacyfik”. HBO jest trzecim kanałem telewizyjnym, który dołączył do portfolio klientów On Board PR w 2010 roku.
0 1 0 0 0 16.03.2010Standard pomiaru Internetu w Polsce według Gemius SAPrzyspieszenie publikacji wyników, pomiar streamingu audio i wideo oraz mobilnego Internetu to tylko niektóre z propozycji zmian, jakie mogą zostać wprowadzone do badania Megapanel PBI/Gemius.
0 1 0 0 0 16.03.2010Sekretne życie Lewisa HamiltonaReebok i Lewis Hamilton prezentują nową grę alternatywnej rzeczywistości (ARG – Alternate Reality Game) „Lewis Hamilton: sekretne życie”.
0 1 0 0 0 16.03.2010Kampania wizerunkowa Chilli ZETRozpoczyna się nowa kampania wizerunkowa Radia Chilli ZET. Reklamy będzie można zobaczyć w głównych portalach internetowych oraz magazynach kolorowych.
0 1 0 0 0 16.03.2010Fundacja Aeris Futuro promuje zielone eventyFundacja Aeris Futuro rozpoczyna realizację projektu „Zielone wydarzenia – kampania edukacyjno-promocyjna dla świadomego i zrównoważonego stylu życia”. Fundacja otrzymała dofinansowanie w ramach programu „Ochrona środowiska i zrównoważony rozwój” ze środków EEA i Norway Grants, których dysponentem jest firma ECORYS Polska Sp. z o.o. Celem projektu jest edukacja społeczeństwa, promocja „zielonych wydarzeń” oraz tzw. offsetu jako sposobów wdrażania zrównoważonego rozwoju w pracy i domu. Rozwiązania te mogą przynieść wymierne korzyści ekonomiczne, społeczne, a równocześnie ekologiczne.
0 1 0 0 0 16.03.2010Ruszył konkurs marki Henkel „Mieszkanie posprzątane… Odpocznij przed ekranem”12 marca br. w wybranych sklepach detalicznych rozpoczął się konkurs promujący produkty firmy Henkel.
0 1 0 0 0 16.03.2010Albedo Marketing dla Hotpoint-AristonPoznańska agencja Albedo Marketing realizuje akcję wspierającą sprzedaż sprzętu wolnostojącego marki Hotpoint-Ariston.