Nowi członkowie PIAP
  • 0
  • 1
18.03.2010

Nowi członkowie PIAP

Sandex Bis, Cookie Słodycze Reklamowe, Trober Polska, WIMAR, Artfol PCV oraz Extend Vision to kolejne firmy z branży artykułów reklamowych, które zasiliły ostatnio szeregi Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Grono członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych nieustannie się powiększa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 marca 2010

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.03.2010

Zagraj w reklamie Media Markt

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine stworzyła serwis internetowy, który jest wsparciem trwającej kampanii reklamowej „Łowcy okazji – do zobaczenia w Media Markt”. Dzięki specjalnie stworzonemu mechanizmowi użytkownicy mogą stać się jednocześnie reżyserami i  bohaterami interaktywnej reklamy Media Markt. Każdy może wgrać własne zdjęcie, a następnie – po prostej obróbce i dopasowaniu poszczególnych elementów (włosy, usta) – umieścić swoją twarz w jednym z trzech spotów reklamowych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.03.2010

Rośnie spożycie wody butelkowanej. Liderem wśród jej producentów jest Żywiec Zdrój

Wyniki badań GfK Polonia dotyczące spożycia wody butelkowanej wskazują, że największą popularnością w polskich gospodarstwach domowych cieszą się produkty firmy Żywiec Zdrój SA. W 2009 r. w 54% z nich przynajmniej raz wybrano któryś z produktów znajdujących się w ofercie tej firmy. Ich konsumpcja w gospodarstwach, w których kupiono którykolwiek z produktów Żywiec Zdrój, wzrosła do prawie 42 litrów (w 2008 r. wynosiła nieco ponad 38 litrów).

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.03.2010

Konferencja „Media Trendy” od tego roku w nowej formule

22 kwietnia w Warszawie, w Multikinie Złote Tarasy odbędzie się tegoroczna edycja konferencji i konkursu Media Trendy. Nowością są trzy ścieżki tematyczne, które pozwolą lepiej skoncentrować się na specyficznych zagadnieniach. Pierwsze dwie dotyczą zmian w mediach i ich konsekwencji dla reklamodawców (innowacje w mediach) oraz innowacyjnego użycia mediów w reklamie (bardziej efektywny dobór mediów). W trzeciej zostaną zaprezentowane najciekawsze studia przypadku i rozwiązania stosowane przez media, reklamodawców i domy mediowe.