0 1 0 0 0 24.03.2010Godzina bez światła w Silesia City CenterSilesia City Center włącza się do największej na świecie akcji na rzecz ograniczenia zmian klimatu – „Godzina dla Ziemi”. Ta inicjatywa organizacji ekologicznej WWF już od trzech lat angażuje i jednoczy ludzi i instytucje na całej Ziemi. W ramach akcji miliony ludzi gaszą światło, aby symbolicznie zaapelować o konkretne działania na rzecz ochrony klimatu.
0 1 0 0 0 24.03.2010Badanie skuteczności niestandardowych akcji marketingowychAgencja marketingu niestandardowego Brainshake oraz firma LibraLogic, specjalizująca się w rozwiązaniach Bussiness Intelligence m.in. dla rynku mediów i reklamy, wdrażają wspólnie pierwszą w Polsce platformę do analizowania crossmediowych rozwiązań komunikacyjnych opartych na niestandardowych narzędziach zarówno off-, jak i on-line.
0 1 0 0 0 24.03.2010Zmiany w warszawskim wydaniu dziennika „Polska”Polskapresse, wydawca dziennika „Polska”, w ciągu najbliższych tygodni wprowadzi zmiany w wydaniu warszawskim. „Polska” w stolicy ukazywać się będzie pięć dni w tygodniu: od poniedziałku do czwartku wydanie codzienne, natomiast w piątek rozszerzone w stosunku do dzisiejszego wydanie magazynowe, które pozostanie w sprzedaży przez trzy dni.
0 1 0 0 0 24.03.2010Carlsberg Polska w „Godzinie dla Ziemi”Carlsberg Polska, jako jedna z osiemnastu firm Grupy Carlsberg Breweries, 27 marca br. o godzinie 20.30 po raz drugi weźmie udział w globalnej inicjatywie „Godzina dla Ziemi”, zainicjowanej przez międzynarodową organizację ekologiczną WWF.
0 1 0 0 0 24.03.2010„Nowy wydawca, nowe możliwości” – kampania reklamowa tygodnika „Wprost”Pod hasłem „Nowy wydawca, nowe możliwości” rozpoczęła się kampania reklamowa tygodnika „Wprost”. W internetowych serwisach branżowych „Wprost” promuje nowe możliwości reklamowe na swoich łamach.
0 1 0 0 0 24.03.2010SABMiller wśród najbardziej podziwianych firm na świecieFirma SABMiller – właściciel Kompanii Piwowarskiej, lidera polskiego rynku piwa – znalazła się na trzecim miejscu wśród najbardziej podziwianych firm w światowym sektorze napojów. Ranking przygotował amerykański magazyn „Fortune”.
0 1 0 0 0 24.03.2010MGPA – nowy klient Advanced Public RelationsAgencja Advanced Public Relations podpisała umowę o współpracy z MGPA, międzynarodową firmą private equity działającą w sektorze nieruchomości. Agencja ma zająć się obsługą public relations MGPA w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem budynku biurowego Rondo One oraz centrów handlowych Karolinka i Pogoria.
0 1 0 0 0 24.03.2010DEMO Effective Launching dla marki ŁódźKrakowska agencja DEMO Effective Launching 16 marca wygrała przetarg na opracowanie „Strategii promocji i komunikacji marketingowej marki Łódź”. Projekt rozpocznie, zgodnie ze swoją autorską metodą, od zidentyfikowania genotypu miasta, który stanowić będzie fundament wszelkich rekomendowanych działań komunikacyjnych. Pierwszy etap to badania społeczne i analizy wizerunkowe realizowane we współpracy z ośrodkiem badawczym TNS OBOP.
0 1 0 0 0 24.03.2010Kampania „Prędkość zabija” na autobusachFabryka Komunikacji Społecznej wygrała przetarg i zrealizowała dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego kreację do kampanii „Prędkość zabija”. Zdjęcia przedstawiające rodzinę na pogrzebie będą widoczne na tyłach autobusów komunikacji miejskiej.
0 1 0 0 0 24.03.2010Osmoza nadal z Supremum GroupKrakowski dystrybutor nutrikosmetyków i suplementów diety, Osmoza Sp. z o.o., przekazał tegoroczny budżet marki Oenobiol agencji Supremum. Umowa obejmuje realizację założeń strategii marketingowej, której twórcą i koordynatorem jest agencja.