1 1 0 0 0 22.03.2010TBWA z Gracją dla Müller PolskaKoncern Müller Polska wprowadza do swojej oferty nową linię jogurtów o nazwie Gracja. Launch nowej linii jogurtów będzie intensywnie wspierany działaniami marketingowymi. Wkrótce rozpocznie się ogólnopolska kampania telewizyjna na antenach następujących stacji telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN, TV4, TVP Info, stacje obsługiwane przez AtMedia (m.in. MTV, VH1, Kuchnia.tv, AXN, Canal+, BBC Entertainment itd.), Polsat 2 oraz TVN 24 i TVN Style.
0 1 0 0 0 22.03.2010Sklepy Komfort ponownie liderem jakości obsługiSieć Komfort utrzymała pozycję lidera w kategorii „podłogi” w branży wyposażenia wnętrz i została nagrodzona Godłem Jakości Obsługi 2009 – nagrodą przyznawaną na podstawie opinii klientów na temat usług świadczonych przez firmy w Polsce. Uzyskana przez Komfort ocena 2,63 jest wyższa od ogólnopolskiego wskaźnika obsługi w tej branży, który wyniósł 2,14.
0 1 0 0 0 22.03.2010OBI powierza budżet ATL San MarkosRozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa przygotowana przez agencję San Markos (www.sanmarkos.pl) dla sieci marketów OBI. Kampania pod hasłem „Sezon na...” obejmie telewizję, radio oraz Internet.
0 1 0 0 0 22.03.2010MPG wskazuje na niską świadomość ekologiczną polskich konsumentekDom mediowy MPG przeprowadził analizę postaw proekologicznych polskich konsumentek w wieku 25–54 lat, mieszkających w miastach, na tle mieszkanek innych krajów Unii Europejskiej.
0 1 0 0 0 22.03.2010ZooM dla Chitininu ExtraAgencja ZooM Advertising została wybrana przez firmę farmaceutyczną Krotex Poland Sp. z o.o. do realizacji działań komunikacyjnych związanych z wprowadzeniem na rynek Chitininu Extra – środka wspomagającego odchudzanie. ZooM Advertising jest autorem programu komunikacyjnego, który zakłada realizację działań z obszarów public relations i marketingu interaktywnego.
0 1 0 0 0 22.03.2010Active Pharma nawiązała współpracę z MedforumActive Pharma – firma specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań z zakresu marketingu farmaceutycznego – nawiązała współpracę z Grupą Medforum, największą w Polsce platformą medialną skupiającą specjalistyczne portale medyczne.
0 1 0 0 0 22.03.2010Avon rozpoczyna program Hello Green TomorrowW ponad 65 krajach rozpoczęła się światowa kampania Avon na rzecz ochrony środowiska. Firma przekazała już pierwszy milion dolarów organizacji działającej na rzecz ochrony i odbudowy lasów deszczowych (The Nature Conservancy). Tym gestem Avon zainicjował projekt Hello Green Tomorrow.
0 1 0 0 0 22.03.2010Kolejna innowacja w portfolio marki BurnFirmy z systemu Coca-Cola wprowadzają na rynek kolejny innowacyjny produkt należący do portfolio marki Burn – Burn Tropical. Burn Tropical to pierwszy na rynku napój energetyzujący zawierający minimum 20% soku owocowego. Produkt będzie obecny na rynku od kwietnia tego roku.
0 1 0 0 0 22.03.2010Tally Girl i jej króliczekSzwajcarska marka Tally Weijl rozpoczęła swą wiosenno-letnią kampanię „Totally Tally”. Wyraziste zdjęcia przyciągającej wzrok dziewczyny z różowym króliczkiem, maskotką Tally Weijl u boku pojawiły się w najbardziej uczęszczanych miejscach Warszawy.
1 1 0 0 0 22.03.2010Życie w biegu z ActimelemRozpoczęła się nowa kampania Actimela. Spot do niej przygotowała agencja Young & Rubicam.