„Nowy wydawca, nowe możliwości” – kampania reklamowa tygodnika „Wprost” - Marketing przy Kawie
„Nowy wydawca, nowe możliwości” – kampania reklamowa tygodnika „Wprost”
  • 0
  • 1
24.03.2010

„Nowy wydawca, nowe możliwości” – kampania reklamowa tygodnika „Wprost”

Pod hasłem „Nowy wydawca, nowe możliwości” rozpoczęła się kampania reklamowa tygodnika „Wprost”. W internetowych serwisach branżowych „Wprost” promuje nowe możliwości reklamowe na swoich łamach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 marca 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.03.2010

DEMO Effective Launching dla marki Łódź

Krakowska agencja DEMO Effective Launching 16 marca wygrała przetarg na opracowanie „Strategii promocji i komunikacji marketingowej marki Łódź”. Projekt rozpocznie, zgodnie ze swoją autorską metodą, od zidentyfikowania genotypu miasta, który stanowić będzie fundament wszelkich rekomendowanych działań komunikacyjnych. Pierwszy etap to badania społeczne i analizy wizerunkowe realizowane we współpracy z ośrodkiem badawczym TNS OBOP.