0 1 0 0 0 8.12.2009Orchidea Group i „Power of Art”Orchidea Group Sp. z o.o. rozpoczyna realizację nowego programu pod nazwą „Power of Art inspired by Orchidea Group”, który w zamierzeniach twórców ma na celu promować i wspierać kreatorów kulturalnego krajobrazu w polskim świecie biznesu.
0 1 0 0 0 7.12.2009Partner of Promotion uruchamia dział Green DivisionPartner of Promotion utworzyła nowy dział w strukturach agencji pod nazwą Green Division. Jego zadaniem będzie prowadzenie projektów w zakresie edukacji ekologicznej, realizacja zielonych kampanii PR, jak również opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacji dla proekologicznych działań przedsiębiorstw.
0 1 0 0 0 7.12.2009I LIKE PHOTO Group – wystartowała nowa agencja kreatywna7 grudnia br. zadebiutowała nowa agencja kreatywna „I LIKE PHOTO Group”, Założona przez Andrzeja Cieplika, Mikołaja Jaźwieckiego i Marcina Kempskiego.
0 1 0 0 0 7.12.2009Złoty Orzeł 2009 dla Filipa KuncewiczaKompozytor Filip Kuncewicz właściciel studia Audiorepublica otrzymał Złotego Orła 2009 (nagroda za film reklamowy PAPAYA Films).
0 1 0 0 0 7.12.2009Facebook zaatakowany przez zombieW portalu społecznościowym Facebook powstała specjalna zakładka promująca film „Zombieland”.
0 1 0 0 0 7.12.2009Schulz ponownie dla MitsubishiAgencja Schulz realizuje kolejną kampanię dla MMC Car Poland – launch nowego modelu Mitsubishi Outlander.
0 1 0 0 1 7.12.2009Notebook zamiast czekoladkiZ okazji Świąt Bożego Narodzenia na stronie Vobis.pl można znaleźć specjalny kalendarz adwentowy. Codziennie, aż do 24 grudnia br. można odsłaniać okienka, pod którymi kryją się notebooki w świątecznych, promocyjnych cenach.
0 1 0 0 0 7.12.2009Artefakt dla ArtDecor24.plOd grudnia 2009 roku firma Artefakt została odpowiedzialna za działania w zakresie Public Relations dla sklepu Artdecor24.pl zajmującego się sprzedażą stylowych mebli oraz dekoracji do domu i ogrodu.
0 1 0 0 0 7.12.2009Firma Reklamowa KUC wyróżniona w konkursie „Złote Orły”Firma Reklamowa KUC została wyróżniona przez jury Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy „Złote Orły 2009” w kategorii „Direct Mail” za akcję marketingu bezpośredniego „Werbunek – Odwrócony przetarg”. Wyniki ogłoszono podczas 12. edycji festiwalu. To już druga nagroda przyznana Firmie Reklamowej KUC w tym konkursie. Poprzednio, dokonania firmy zostały nagrodzone w 2004 roku.
0 1 0 0 0 7.12.2009Zbliża się 10. Maraton Pisania Listów Amnesty InternationalW dniach 12 i 13 grudnia od południa do południa, w całej Polsce, przez 24 godziny każdy będzie mógł napisać odręcznie, własnymi słowami list w obronie kilkunastu konkretnych osób, których prawa zostały złamane. W ten właśnie sposób członkowie Amnesty International będą domagać się zwolnienia więzionych za przekonania i zaprzestania prześladowania obrońców praw człowieka.