DEMO Effective Launching dla marki Łódź - Marketing przy Kawie
DEMO Effective Launching dla marki Łódź
  • 0
  • 1
24.03.2010

DEMO Effective Launching dla marki Łódź

Krakowska agencja DEMO Effective Launching 16 marca wygrała przetarg na opracowanie „Strategii promocji i komunikacji marketingowej marki Łódź”. Projekt rozpocznie, zgodnie ze swoją autorską metodą, od zidentyfikowania genotypu miasta, który stanowić będzie fundament wszelkich rekomendowanych działań komunikacyjnych. Pierwszy etap to badania społeczne i analizy wizerunkowe realizowane we współpracy z ośrodkiem badawczym TNS OBOP.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 marca 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.03.2010

Search Marketing Week, czyli tydzień szkoleń z e-marketingu

Search Marketing Week to intensywne, pięciodniowe szkolenie z zakresu marketingu internetowego. Odbędzie się ono w dniach 17–21 maja 2010 r. w biurowcu Rondo One w centrum Warszawy. Dziewięciu niezależnych specjalistów będzie przekazywało uczestnikom wiedzę o e-marketingu – od kampanii reklamowych, przez e-mail marketing, promocję sklepów internetowych, po analitykę webową oraz pozycjonowanie stron.