Carlsberg Polska w „Godzinie dla Ziemi”
  • 0
  • 1
24.03.2010

Carlsberg Polska w „Godzinie dla Ziemi”

Carlsberg Polska, jako jedna z osiemnastu firm Grupy Carlsberg Breweries, 27 marca br. o godzinie 20.30 po raz drugi weźmie udział w globalnej inicjatywie „Godzina dla Ziemi”, zainicjowanej przez międzynarodową organizację ekologiczną WWF.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 marca 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.03.2010

DEMO Effective Launching dla marki Łódź

Krakowska agencja DEMO Effective Launching 16 marca wygrała przetarg na opracowanie „Strategii promocji i komunikacji marketingowej marki Łódź”. Projekt rozpocznie, zgodnie ze swoją autorską metodą, od zidentyfikowania genotypu miasta, który stanowić będzie fundament wszelkich rekomendowanych działań komunikacyjnych. Pierwszy etap to badania społeczne i analizy wizerunkowe realizowane we współpracy z ośrodkiem badawczym TNS OBOP.