0 2 0 0 0 26.03.2010Walk The Line dla OrangeAgencja Walk The Line przygotowała najnowszą kampanię produktową dla sieci Orange. Reklamy dotyczą funkcjonalnych telefonów dotykowych Samsung oraz ich promocyjnej ceny.
1 1 0 0 0 26.03.2010Żywiec Zdrój zachęca do picia wodyRozpoczęła się druga edycja realizowanej przez markę Żywiec Zdrój akcji „Dbam o siebie. Piję wodę”. Projekt ma na celu popularyzację wiedzy na temat korzyści z wypijania odpowiedniej ilości wody, która jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Oprócz działań w prasie, telewizji i Internecie przewidziane zostały także akcje niestandardowe, np. współpraca z Kolejami Mazowieckimi czy Szybką Koleją Miejską.
1 1 0 0 0 26.03.2010„Pomysł na…” i Trzej MuszkieterowieAgencja Legend Group zrealizowała kampanię Winiary z kategorii „Pomysł na...”.
0 1 0 0 0 26.03.2010Mozna wygrać 9 tys. za plakat „Czas na Bałtyk”Do 29 marca można przesyłać projekty plakatu, który zostanie wykorzystany w dalszych działaniach podejmowanych w ramach akcji „Czas na Bałtyk” – czyli wspólnej kampanii promocyjnej nadmorskich samorządów. W konkursie można wygrać 9 tys. zł.
0 1 0 0 0 26.03.2010Kampania reklamowa AllercoW marcu rozpoczęła się kampania reklamowa produktów Allerco z portfolio firmy Pharmena SA. Potrwa do lata i swoim zasięgiem obejmie prasę dla rodziców, Internet i działania BTL.
0 1 0 0 1 26.03.2010Mobilny internet od Orange w IkeiOrange prowadzi w sieci Ikea specjalną akcję promującą usługę dostępu do mobilnego Internetu. Klienci odwiedzający Ikeę mogą bez limitów korzystać z mobinego Internetu Orange Free w ekspozycyjnych pokojach biurowych, które zostały wyposażone w laptopy. Akcja ruszyła 22 marca i potrwa do 22 kwietnia br.
0 1 0 0 0 26.03.2010Pierwsze narzędzie do ewaluacji i optymalizacji eventówFirma NUQ Research, wchodząca w skład Grupy IQS, przygotowała wystandaryzowane narzędzie badawcze EventEvaluator™, które pozwala efektywnie zarządzać eventami. Produkt sprawdza się przy okazji imprez masowych, ale także przy imprezach zamkniętych, targach, konferencjach czy akcjach promocyjnych w punktach sprzedaży.
0 1 0 0 0 26.03.2010Europejski sondaż wśród PR-owcówEuropejskie Stowarzyszenie EUPRERA (Stowarzyszenie na Rzecz Edukacji i Badań nad Public Relations) przeprowadza w marcu coroczny sondaż dotyczący zarządzania komunikacją. Badanie jest prowadzone we współpracy z firmą Grayling. Specjaliści ds. public relations mogą wziąć w nim udział jeszcze tylko do 31 marca.
0 4 0 0 3 26.03.2010„Często zmieniam zamki” – świętokrzyskie czaruje nową kampaniąRegionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego rozstrzygnęła konkurs na projekt billboardów do drugiej części kampanii „Świętokrzyskie czaruje – poleć na weekend”. Zwyciężyła agencja Creatoria. Nowe billboardy od kwietnia będą mogli oglądać mieszkańcy Warszawy, Krakowa, Kielc, Łodzi, Lublina i aglomeracji śląskiej. Na warszawskich i krakowskich ulicach pojawią się też promujące Świętokrzyskie autobusy. Kampania potrwa miesiąc.
0 5 0 0 0 26.03.2010Rośnie liczba osób słuchających radia codziennie. Dłuższy jest też średni czas słuchaniaW 2009 roku znacząco wzrosła liczba osób, które słuchają radia codziennie – wynika z Raportu Radio 2009, przygotowanego na podstawie badań Radio Track.