Espresso

26 marca 2010

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.03.2010

Żywiec Zdrój zachęca do picia wody

Rozpoczęła się druga edycja realizowanej przez markę Żywiec Zdrój akcji „Dbam o siebie. Piję wodę”. Projekt ma na celu popularyzację wiedzy na temat korzyści z wypijania odpowiedniej ilości wody, która jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Oprócz działań w prasie, telewizji i Internecie przewidziane zostały także akcje niestandardowe, np. współpraca z Kolejami Mazowieckimi czy Szybką Koleją Miejską.

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 3
26.03.2010

„Często zmieniam zamki” – świętokrzyskie czaruje nową kampanią

Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego rozstrzygnęła konkurs na projekt billboardów do drugiej części kampanii „Świętokrzyskie czaruje – poleć na weekend”. Zwyciężyła agencja Creatoria. Nowe billboardy od kwietnia będą mogli oglądać mieszkańcy Warszawy, Krakowa, Kielc, Łodzi, Lublina i aglomeracji śląskiej. Na warszawskich i krakowskich ulicach pojawią się też promujące Świętokrzyskie autobusy. Kampania potrwa miesiąc.

Poprzednie Następne