Europejski sondaż wśród PR-owców
  • 0
  • 1
26.03.2010

Europejski sondaż wśród PR-owców

Europejskie Stowarzyszenie EUPRERA (Stowarzyszenie na Rzecz Edukacji i Badań nad Public Relations) przeprowadza w marcu coroczny sondaż dotyczący zarządzania komunikacją. Badanie jest prowadzone we współpracy z firmą Grayling. Specjaliści ds. public relations mogą wziąć w nim udział jeszcze tylko do 31 marca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 marca 2010

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
26.03.2010

„Często zmieniam zamki” – świętokrzyskie czaruje nową kampanią

Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego rozstrzygnęła konkurs na projekt billboardów do drugiej części kampanii „Świętokrzyskie czaruje – poleć na weekend”. Zwyciężyła agencja Creatoria. Nowe billboardy od kwietnia będą mogli oglądać mieszkańcy Warszawy, Krakowa, Kielc, Łodzi, Lublina i aglomeracji śląskiej. Na warszawskich i krakowskich ulicach pojawią się też promujące Świętokrzyskie autobusy. Kampania potrwa miesiąc.

25 marca 2010