0 1 0 0 0 16.03.2010Sekretne życie Lewisa HamiltonaReebok i Lewis Hamilton prezentują nową grę alternatywnej rzeczywistości (ARG – Alternate Reality Game) „Lewis Hamilton: sekretne życie”.
0 1 0 0 0 16.03.2010Kampania wizerunkowa Chilli ZETRozpoczyna się nowa kampania wizerunkowa Radia Chilli ZET. Reklamy będzie można zobaczyć w głównych portalach internetowych oraz magazynach kolorowych.
0 1 0 0 0 16.03.2010Fundacja Aeris Futuro promuje zielone eventyFundacja Aeris Futuro rozpoczyna realizację projektu „Zielone wydarzenia – kampania edukacyjno-promocyjna dla świadomego i zrównoważonego stylu życia”. Fundacja otrzymała dofinansowanie w ramach programu „Ochrona środowiska i zrównoważony rozwój” ze środków EEA i Norway Grants, których dysponentem jest firma ECORYS Polska Sp. z o.o. Celem projektu jest edukacja społeczeństwa, promocja „zielonych wydarzeń” oraz tzw. offsetu jako sposobów wdrażania zrównoważonego rozwoju w pracy i domu. Rozwiązania te mogą przynieść wymierne korzyści ekonomiczne, społeczne, a równocześnie ekologiczne.
0 1 0 0 0 16.03.2010Ruszył konkurs marki Henkel „Mieszkanie posprzątane… Odpocznij przed ekranem”12 marca br. w wybranych sklepach detalicznych rozpoczął się konkurs promujący produkty firmy Henkel.
0 1 0 0 0 16.03.2010Albedo Marketing dla Hotpoint-AristonPoznańska agencja Albedo Marketing realizuje akcję wspierającą sprzedaż sprzętu wolnostojącego marki Hotpoint-Ariston.
0 1 0 0 0 16.03.2010Wysoki połysk znowu modnyPod takim hasłem od początku roku 2010 trwa kampania reklamowa promująca drzwi na wysoki połysk marki Interdoor (firma Interdrex).
0 1 0 0 0 16.03.2010Hill & Knowlton dla marki Columbia SportswearOd 1 marca 2010 roku marka Columbia Sportswear współpracuje w Polsce z międzynarodową agencją public relations – Hill & Knowlton.
0 1 0 0 0 16.03.2010BBC Worldwide Channels rozpoczyna kampanię marketingową CBeebiesW tym tygodniu BBC Worldwide Channels rozpoczyna kampanię marketingową, której celem jest zwiększenie świadomości marki CBeebies, kanału skierowanego do dzieci w wieku przedszkolnym. Hasło kampanii: „CBeebies – razem z wami od niemowlaka do pierwszaka”.
0 1 0 0 0 16.03.2010Jak skutecznie działać w branży modyNajnowsze badania konsumenckie, trendy na rynku centrów handlowych i sposoby na zwiększenie sprzedaży w sklepach – to główne tematy, z którymi mogli zapoznać się uczestnicy Fashion Retail Forum 2010.
0 1 0 0 0 16.03.2010OS3 promuje nowości BoboVitaAgencja interaktywna OS3 multimedia przygotowała stronę internetową i konkurs, które wspierać będą wprowadzenie trzech nowych wariantów smakowych kaszek BoboVita (Nutricia Polska). Jest to pierwszy projekt realizowany przez OS3 dla marki BoboVita w Sieci.