Walk The Line dla Orange
  • 0
  • 2
26.03.2010

Walk The Line dla Orange

Agencja Walk The Line przygotowała najnowszą kampanię produktową dla sieci Orange.
Reklamy dotyczą funkcjonalnych telefonów dotykowych Samsung oraz ich promocyjnej ceny.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 marca 2010

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.03.2010

Żywiec Zdrój zachęca do picia wody

Rozpoczęła się druga edycja realizowanej przez markę Żywiec Zdrój akcji „Dbam o siebie. Piję wodę”. Projekt ma na celu popularyzację wiedzy na temat korzyści z wypijania odpowiedniej ilości wody, która jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Oprócz działań w prasie, telewizji i Internecie przewidziane zostały także akcje niestandardowe, np. współpraca z Kolejami Mazowieckimi czy Szybką Koleją Miejską.