Pierwsze narzędzie do ewaluacji i optymalizacji eventów
  • 0
  • 1
26.03.2010

Pierwsze narzędzie do ewaluacji i optymalizacji eventów

Firma NUQ Research, wchodząca w skład Grupy IQS, przygotowała wystandaryzowane narzędzie badawcze EventEvaluator™, które pozwala efektywnie zarządzać eventami. Produkt sprawdza się przy okazji imprez masowych, ale także przy imprezach zamkniętych, targach, konferencjach czy akcjach promocyjnych w punktach sprzedaży.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 marca 2010

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
26.03.2010

„Często zmieniam zamki” – świętokrzyskie czaruje nową kampanią

Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego rozstrzygnęła konkurs na projekt billboardów do drugiej części kampanii „Świętokrzyskie czaruje – poleć na weekend”. Zwyciężyła agencja Creatoria. Nowe billboardy od kwietnia będą mogli oglądać mieszkańcy Warszawy, Krakowa, Kielc, Łodzi, Lublina i aglomeracji śląskiej. Na warszawskich i krakowskich ulicach pojawią się też promujące Świętokrzyskie autobusy. Kampania potrwa miesiąc.

25 marca 2010