0 1 0 0 0 15.03.2010Redlink.pl: Poradnik skutecznego e-mailinguKażdego dnia do jednej skrzynki poczty elektronicznej może trafić od kilku do kilkudziesięciu wiadomości reklamowych. Dlaczego tylko nieznaczny ich odsetek spotyka się z zainteresowaniem odbiorców? Poradnik Redlink.pl to próba odpowiedzi na to pytanie oraz wskazówki, jakie działania należy podjąć, aby to właśnie nasz list został odczytany.
0 1 0 0 0 15.03.2010Tydzień z Internetem w Radiu ZETW poniedziałek, 15 marca br., w Radiu ZET rozpocznie się cykl audycji poświęconych Internetowi – „Tydzień z Internetem”. Codziennie do piątku 19 marca br. w programie Tomka Florkiewicza „Dzień z Radiem ZET” będzie można posłuchać dyskusji m.in. o portalach społecznościowych i blogach. Na każdy dzień przygotowano inny temat przewodni.
0 3 0 0 0 15.03.2010Rusza kampania reklamowa Radia PiNW poniedziałek, 15 marca, Radio PiN startuje z kampanią reklamową, która obejmie 4 miasta: Warszawę, Łódź, Poznań i Wrocław.
0 1 0 0 0 15.03.2010HBO promuje „Pacyfik”Rozpoczęła się intensywna kampania promocyjna serialu „Pacyfik”, która obejmuje działania w telewizji, radiu, prasie i Internecie. HBO przygotowało również specjalną stronę internetową poświęconą serialowi.
0 1 0 0 0 15.03.2010Outdoorowa kampania magazynu „Existence”Ginza Media Group, wydawca magazynu „Existence”, prowadzi kampanię wizerunkową. Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada dyrektor artystyczny Igor Żakowski; planowanie i zakup mediów wydawnictwo zrealizowało we własnym zakresie.
0 1 0 0 0 15.03.2010Axel dla Hasco-LekAgencja Reklamowa Axel z Poznania wygrała konkurs na kreację dla marki Hascovir, rozpisany przez firmę farmaceutyczną Hasco-Lek.
0 1 0 0 0 12.03.2010(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wiekuDla marketingowca każdy czas jest nowy i trudny. Rzeczywistość zmienia się szybko, przynosząc kolejne wyzwania. Popyt i podaż balansują wciąż na huśtawce, by praktycznie nigdy nie osiągać równowagi. Natomiast wszystkie inne czynniki rynkowe wirują dookoła nich na karuzeli przemian. W takiej sytuacji pielęgnuj markę – traktuj ją jak cenny, ważny kapitał; zapewnij jej centralne miejsce w firmie – radzi Jacek Pogorzelski w swojej najnowszej książce.
1 1 0 0 0 12.03.2010Wiosenna kampania Nordea Bank PolskaNordea Bank Polska rozpoczyna wiosenną kampanię kredytu hipotecznego. Pierwsze spoty pojawią się 12 marca w telewizji ogólnopolskiej.
0 1 0 0 0 12.03.2010JP Communication Services Ltd. – nowa agencja na polskim rynkuFirma JP Communication Services Ltd., funkcjonująca już dwa miesiące wcześniej na rynkach czeskim i słowackim, w lutym 2010 r. pojawiła się na rynku polskim. Obszarem jej działalności są usługi w dziedzinie public relations oraz public affairs.
0 1 0 0 0 12.03.2010Euro RSCG Sensors rozpoczyna współpracę z firmą Skanska Property PolandAgencja Euro RSCG Sensors rozpoczęła współpracę w zakresie PR korporacyjnego z firmą Skanska Property Poland, deweloperem powierzchni biurowych.