0 1 0 0 0 29.04.2010Kreacje Smaku – Dilmah z Ewą MingeMarka Dilmah w maju wprowadzi na rynek wzbogaconą o nowe smaki linię 24 aromatyzowanych herbat. Wprowadzeniu towarzyszyć będzie inauguracja projektu Kreacje Smaku, opracowanego i realizowanego wspólnie ze znaną projektantką mody, Ewą Minge. Jego pierwsza odsłona to trwający do sierpnia konkurs konsumencki, w którym główną nagrodą będzie kreacja autorstwa Ewy Minge.
0 1 0 0 0 29.04.2010„Metro” i „Gazeta Wyborcza” nagrodzone w konkursie INMA Awards 2010Dzienniki Agory zdobyły kolejne prestiżowe nagrody w międzynarodowym konkursie organizowanym przez International Newspaper Marketing Association (INMA). Zwycięzców konkursu ogłoszono wczoraj, 28 kwietnia, w Nowym Jorku.
0 1 0 0 0 29.04.2010Ambasada Brand Communications nagrodzonaAmbasada Brand Communications (Grupa Czteryczwarte) otrzymała trzy prestiżowe nagrody: dwie statuetki w konkursie Media Trendy i jedną w plebiscycie KTR. Wszystkie wyróżnienia dotyczyły kampanii, jaką agencja stworzyła dla mBanku.
0 1 0 0 0 29.04.2010Young & Rubicam Grupą Reklamową RokuRedakcja „Media & Marketing Polska” przyznała tytuł Grupy Reklamowej Roku Young & Rubicam Brands: za konsekwencję w umacnianiu pozycji rynkowej, przemyślane inwestycje w kolejne specjalizacje mające na celu wzrost biznesu oraz próbę stworzenia struktury, która zapewni lepsze zarządzanie wewnętrzne i obsługę klienta.
0 1 0 0 0 29.04.2010Dwie srebrne statuetki KTR dla agencji Grey WarszawaW najważniejszym polskim konkursie kreatywnym KTR 2010 agencja Grey Warszawa zdobyła dwie srebrne statuetki.
1 1 0 0 0 29.04.2010Kampania reklamowa MegaWarkiWe wtorek, 27 kwietnia, rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki Warka.
0 1 0 0 0 29.04.2010San Markos z trzema nagrodami Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2010Jury Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2010 przyznało 3 nagrody projektowi „Kumpel z przeszłości. 1944 Live”, zrealizowanemu przez agencję reklamową San Markos (www.sanmarkos.pl). Projekt otrzymał dwie złote statuetki w kategorii Active Advertising i jedną w kategorii Media Interaktywne.
0 1 0 0 0 29.04.2010Citydeal.pl stawia na e-marketingNowy portal Citydeal.pl, umożliwiający grupowe zakupy zniżkowe przez Internet, wykorzystuje główne kanały marketingu on-line. Portal reklamuje się w najważniejszych serwisach społecznościowych i witrynach tematycznych. Planowane jest rozszerzenie kampanii na radio i telewizję.
0 1 0 0 0 29.04.2010Magazyn „Vice” już w Polsce16 kwietnia br. rozpoczęto w Polsce regularną dystrybucję darmowego magazynu lifestyle’owego „Vice”.
1 1 0 0 0 28.04.2010Ketchup prosto z krzaka – kampania reklamowa ketchupu PudliszkiWraz z rozpoczęciem sezonu na grillowe przyjęcia na świeżym powietrzu ruszyła kampania reklamowa ketchupu Pudliszki, zwracająca uwagę konsumentów na jego naturalny smak.