0 1 0 22.12.2010Reklama w wyszukiwarkach coraz chętniej stosowana przez firmyPolskie firmy coraz częściej reklamują się w wyszukiwarkach internetowych. W pierwszym półroczu 2010 r. na tę formę promocji rodzime firmy wydały przeszło 217 milionów złotych – wynika z raportu branżowego portalu Interaktywnie.com.
1 1 9 22.12.2010Viralem w urząd (wideo)W Internecie trwa viralowa kampania firmy iComarch24. Dwuminutowy film wirusowy pt. „Urząd cię urządzi” przedstawia zabawną historię petenta, który chcąc załatwić drobną sprawę w urzędzie, musi zmierzyć się z biurokratycznymi procedurami skostniałej instytucji.
0 1 0 22.12.2010Jak zmniejszyć koszty, a utrzymać przy sobie klientówPrzekraczanie oczekiwań klientów jest celem strategicznym niemal 90% szefów działów obsługi klienta, wynika z badań opublikowanych w specjalnym numerze „Harvard Business Review Polska”. Tymczasem znacznie lepsze wyniki przynosi zwyczajne zaspokajanie ich potrzeb. Pozwala ponadto na redukcję wydatków oraz zminimalizowanie odpływu klientów do konkurencji.
0 2 0 22.12.2010W tym roku stać nas na mniej karpi – obliczyli specjaliści Money.plOpracowano już nowy świąteczny indeks portalu Money.pl. Stać nas na o 14 karpi mniej niż rok temu. Na żywe choinki wydamy jednak 300 mln zł. Na prezenty natomiast aż 9,6 mld zł.
0 1 0 22.12.20103M wybiera agencję Euro RCSG 4DAgencja Euro RSCG 4D zajmie się strategiczno-kreatywną obsługą marek: Prima, Scotch-Brite, Viscoplast i Nexcare, które znajdują się w portfolio koncernu 3M. Agencja została wybrana w wyniku przetargu.
1 1 0 22.12.2010Uratuj Świętego Mikołaja! Interaktywne wideo „Jingle Bears” od TequilaPolskaŚwięty Mikołaj istnieje i zmierza do nas z prezentami. Niestety, na swojej drodze spotyka wielką, białą, krwiożerczą bestię, która za nic ma grudniowe zwyczaje ludzi. Niedźwiedź polarny, bo o nim mowa (ksywa „Snowball”), zaczyna pościg za Świętym… Ta historia to temat interaktywnego wideo pt. „Jingle Bears”, przygotowanego przez TequilaPolska na Święta.
0 1 0 22.12.2010Najlepsze raporty społeczne 2010 roku wybraneZnamy już laureatów czwartej edycji konkursu „Raporty Społeczne”, w ramach którego nagradzane są najlepiej sporządzone raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce.
0 1 0 22.12.2010Rośnie nakład „Hiro Free”Od lutego 2011 r. nakład „Hiro Free”, bezpłatnego miesięcznika o kulturze zwiększy się do 120 tys. egzemplarzy (dotychczas wynosił 60 tys. egz.).
1 1 0 22.12.2010Nowy spot kampanii „Prowadzę – jestem trzeźwy” (wideo)Zakończyły się zdjęcia do najnowszego spotu kampanii „Prowadzę – jestem trzeźwy”. Scenariusz nawiązuje do nowego hasła „Trzeźwość bez granic" widocznego na billboardach, autobusach i innych nośnikach reklamy.
0 1 0 22.12.2010Stanowisko Zarządu Internet Group SA wobec obecnej sytuacji SpółkiZarząd Internet Group SA informuje, iż prowadzi w dalszym ciągu rozmowy z BRE Bank SA w sprawie restrukturyzacji finansowej Grupy Kapitałowej. List intencyjny, zawarty z LST Capital SA w przedmiocie restrukturyzacji aktywów związanych z projektami internetowymi, pozostaje w mocy. Koncepcja wydzielenia do dwóch spółek wprowadzonych przez inwestorów aktywów Internet Group związanych z działalnością call center oraz działalnością internetową pozostaje aktualna.