Citydeal.pl stawia na e-marketing
  • 0
  • 1
29.04.2010

Citydeal.pl stawia na e-marketing

Nowy portal Citydeal.pl, umożliwiający grupowe zakupy zniżkowe przez Internet, wykorzystuje główne kanały marketingu on-line. Portal reklamuje się w najważniejszych serwisach społecznościowych i witrynach tematycznych. Planowane jest rozszerzenie kampanii na radio i telewizję.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 kwietnia 2010

28 kwietnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.04.2010

Przedstawiciele K2 zwycięzcami polskiej edycji konkursu Cannes Lions Young Creatives

Praca przygotowana przez team przedstawicieli K2: Natalię Borkowską (senior graphics designer) i Łukasza Szczybelskiego (senior creative & copywriter) zwyciężyła w polskiej edycji konkursu Cannes Lions Young Creatives w kategorii Cyber. Zwycięski zespół reprezentować będzie Polskę w konkursie Young Creatives podczas Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Cannes Lions, już w czerwcu br.