Ketchup prosto z krzaka – kampania reklamowa ketchupu Pudliszki
  • 1
  • 1
28.04.2010

Ketchup prosto z krzaka – kampania reklamowa ketchupu Pudliszki

Wraz z rozpoczęciem sezonu na grillowe przyjęcia na świeżym powietrzu ruszyła kampania reklamowa ketchupu Pudliszki, zwracająca uwagę konsumentów na jego naturalny smak.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 kwietnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.04.2010

Przedstawiciele K2 zwycięzcami polskiej edycji konkursu Cannes Lions Young Creatives

Praca przygotowana przez team przedstawicieli K2: Natalię Borkowską (senior graphics designer) i Łukasza Szczybelskiego (senior creative & copywriter) zwyciężyła w polskiej edycji konkursu Cannes Lions Young Creatives w kategorii Cyber. Zwycięski zespół reprezentować będzie Polskę w konkursie Young Creatives podczas Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Cannes Lions, już w czerwcu br.