0 1 0 22.11.2010Marka Bols promowana na FacebookuOd 22 listopada na Facebooku będzie można zdobyć jeden z 2011 kalendarzy z Ambasadorkami marki Bols na 2011 rok.
0 1 0 22.11.2010Kampania nowego Volvo w styczniu„Otwórz się na przygodę z nowym Volvo V60” – pod takim hasłem rozpocznie się kampania nowego samochodu. Start kampanii został zaplanowany na styczeń 2011 roku.
0 1 0 22.11.2010Grupa RMF publikuje cennik zimowyGrupa RMF ogłasza cenniki swoich produktów na okres zimowy od 3 stycznia do 27 lutego 2011 roku.
0 1 0 22.11.2010Nowa marka telefonii komórkowejNa polskim rynku debiutuje nowy wirtualny operator telefonii mobilnej – FreeM. Nowy produkt typu pre-paid skierowany jest do młodzieży, która często korzysta z portali społecznościowych oraz komunikatorów w telefonach.
1 4 0 22.11.2010Pikieta na konto BNP Paribas Fortis (wideo)Od 9 listopada bank BNP Paribas Fortis proponuje nowym klientom konto oszczędnościowe „Więcej”, w ramach nowej kampanii „Dla tych, którzy lubią mieć więcej”. 17 listopada w Warszawie zorganizowano w związku z tym niecodzienne wydarzenie promocyjne.
1 1 0 22.11.2010Simplus: 800 tys. lat p.n.e. (wideo)Agencja 303 zrealizowała spot promujący ofertę Simplusa (Polkomtel) – „Po minucie za darmo do wszystkich w Plusie w usłudze Bezlik Rozmów”. Kampania jest kontynuacją sprawdzonego formatu odwołującego się do klasyki kina.
0 1 0 22.11.2010Kampania RPO w zachodniopomorskimFirma UPG Warszawa wygrała przetarg na realizację kampanii promocyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego. Kampania rozpoczyna się w poniedziałek, 22 listopada. Będzie trwała przez cztery tygodnie na terenie województwa zachodniopomorskiego.
1 2 0 22.11.2010Loteria Lidla z ekspresami Siemensa„Nagrody ekspresem” – pod takim hasłem 14 listopada rozpoczęła się loteria sieci Lidl, w której jedną z głównych nagród są ekspresy ciśnieniowe marki Siemens. Dla zwycięzców przewidziano 300 urządzeń tego typu oraz roczny zapas kawy.
0 1 0 19.11.2010Chwila wytchnienia od Knoppers i Digital OneKampania promocyjna pod hasłem „Chwila wytchnienia”, przeprowadzona przez strategiczną agencję interaktywną Digital One dla marki Knoppers, spotkała się z zainteresowaniem internautów.
0 1 0 19.11.2010Grupa 3 dla Tymbarku3 listopada w sklepach sieci Carrefour rozpoczęła się akcja promocyjna – loteria, której celem jest wzrost sprzedaży produktów Tymbark z portfolio firmy Maspex Wadowice.