1 1 0 0 0 28.04.2010Ustronianka: Naturalna jak Ty26 kwietnia rozpoczęła się kampania reklamowa promującą naturalną wodę mineralną Ustronianka. Działania, w których wykorzystano nowy spot, obejmują stacje TVP 1, TVP 2 oraz wybrane kanały tematyczne stacji TVN.
0 1 0 0 0 28.04.2010Agencja Pigeon dla marki TymbarkPod hasłem „Wolny rok za jeden sok” rozpoczęła się ogólnopolska promocja produktów Tymbark.
0 1 0 0 0 28.04.2010Specjalne wyróżnienie dla kampanii „Wolność Kultury, Kultura Wolności”Akcja „Wolność Kultury, Kultura Wolności”, promująca kandydaturę Gdańska do zdobycia tytułu Europejskiej Stolicy Kultury, otrzymała specjalne wyróżnienie w konkursie Złote Formaty, w kategorii kampania outdoorowa. Kampania odbyła się w sierpniu 2009 roku. Zaprezentowano sześć różnych projektów, których autorami byli trójmiejscy artyści. Biuro Gdańsk 2016 zaprosiło ich do interpretacji myśli przewodniej gdańskiej kandydatury: „Wolność Kultury, Kultura Wolności”.
0 3 0 0 0 28.04.2010Spółki z grupy Euro RSCG Poland nagrodzone w Polskim Konkursie Reklamy KTRZłoto w kategorii Reklama Drukowana konkursu KTR otrzymała agencja Euro RSCG Warsaw za reklamę prasową „Kłębek”, dotyczącą płynu do prania tkanin Woolite (Reckitt Benckiser). W tej samej kategorii Euro RSCG Warsaw wyróżniona została również brązową statuetką za plakat „Komin” przygotowany dla Greenpeace, będący apelem o przeznaczenie 1% podatku na oczyszczanie środowiska. Drugi brąz otrzymała agencja Euro RSCG 4D w kategorii Design, za świąteczną „Karptkę”.
1 1 0 0 0 27.04.2010Reklamy farb Magnat w stylistyce pop-art„Kolory to coś więcej niż tło dla przedmiotów” – głoszą reklamy z kampanii farb Magnat. Jej celem jest stworzenie nowego, emocjonalnego wizerunku nowoczesnej marki kojarzonej z luksusem. Przygotowane kreacje pojawią się w telewizji, prasie oraz w kinach.
0 1 0 0 0 27.04.2010Agencja Garden of Words dla marki TimoteiGarden of Words, pierwsza w Polsce agencja komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet, wygrała przetarg na obsługę PR marki Timotei (Unilever).
0 1 0 0 0 27.04.2010Nagrody w konkursie Media Trendy 2010 rozdanePodczas gali, która odbyła się 26 marca w warszawskim Teatrze Dramatycznym, zostały ogłoszone wyniki konkursu Media Trendy 2010. Człowiekiem Roku został śp. Jan Wejchert, a agencja San Markos z „Kumplem z przeszłości” to pierwsza agencja reklamowa, która zdobyła podwójne Grand Prix tego konkursu.
0 1 0 0 0 27.04.2010„Marketing medialny”Czym jest produkt medialny? Jak zorganizować sprawną dystrybucję środków przekazu? Co wpływa na cenę mediów oraz w jaki sposób wypromować ofertę przedsiębiorstwa medialnego? Odpowiedzi na te pytania można znaleźć w książce „Marketing medialny”, autorstwa dr Anny Jupowicz-Ginalskiej. Najnowsza publikacja Wydawnictwa Difin właśnie ukazała się na rynku.
0 1 0 0 0 27.04.2010Mała pigułka na wielkim ekranie30 kwietnia br., w ramach ogólnopolskiej kampanii z okazji 50-lecia pigułki antykoncepcyjnej, w wybranych Multikinach w Polsce rozpocznie się akcja edukacyjna pod hasłem „Nowoczesna antykoncepcja”.
0 1 0 0 0 27.04.2010Firstlevel dla Wema SASpecjalistyczna agencja SEM Firstlevel nawiązała współpracę z firmą Wema SA w zakresie prowadzenia działań marketingu w wyszukiwarkach. Agencja przygotowuje i realizuje kampanię linków sponsorowanych, obejmującą wszystkie produkty i usługi Wema SA służące nowoczesnej aranżacji łazienek.