0 1 29.04.2010Magazyn „Vice” już w Polscemedia Tweet16 kwietnia br. rozpoczęto w Polsce regularną dystrybucję darmowego magazynu lifestyle’owego „Vice”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 1 0 0 0 28.04.2010Ketchup prosto z krzaka – kampania reklamowa ketchupu PudliszkiWraz z rozpoczęciem sezonu na grillowe przyjęcia na świeżym powietrzu ruszyła kampania reklamowa ketchupu Pudliszki, zwracająca uwagę konsumentów na jego naturalny smak.
0 1 0 0 0 28.04.2010Przedstawiciele K2 zwycięzcami polskiej edycji konkursu Cannes Lions Young CreativesPraca przygotowana przez team przedstawicieli K2: Natalię Borkowską (senior graphics designer) i Łukasza Szczybelskiego (senior creative & copywriter) zwyciężyła w polskiej edycji konkursu Cannes Lions Young Creatives w kategorii Cyber. Zwycięski zespół reprezentować będzie Polskę w konkursie Young Creatives podczas Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Cannes Lions, już w czerwcu br.
0 1 0 0 0 28.04.2010VanguardPR dla Ubezpieczenie.plAgencja VanguardPR (Grupa Adweb) poprowadzi działania wizerunkowe dla portalu Ubezpieczenie.pl. Właścicielem portalu jest grupa GrECo Direct, międzynarodowy lider sprzedaży polis komunikacyjnych, m.in. na rynkach węgierskim i czeskim.
0 1 0 0 0 28.04.2010Dreamage – jeden kontakt, wiele możliwościGrupa marketingowa Dreamage powstała z inicjatywy trzech firm – Artcore, Perfectto i Seisei. Każda z nich specjalizuje się w innej dziedzinie komunikacji marketingowej. Perfectto zajmuje się organizacją imprez i wydarzeń, Artcore produkcjami audiowizualnymi i grafiką, a Seisei działaniami public relations.