Kampania „Prędkość zabija. Włącz myślenie” w Internecie
  • 0
  • 1
10.05.2010

Kampania „Prędkość zabija. Włącz myślenie” w Internecie

Grupa ARBOinteractive Polska zrealizowała internetową część kampanii „Prędkość zabija. Włącz myślenie”, prowadzonej przez Ministerstwo Infrastruktury – Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Celem akcji jest uświadomienie odbiorcom, że wypadek często jest konsekwencją decyzji podjętych przez kierowców.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54871 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 maja 2010

7 maja 2010

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.05.2010

Makro Cash & Carry promuje markę Aro w ogólnopolskiej kampanii

4 maja rozpoczęła się ogólnopolska kampania promująca markę Aro. Po raz pierwszy marka, która jest dostępna wyłącznie w tradycyjnych polskich sklepach, będzie promowana jednocześnie za pośrednictwem telewizji, prasy branżowej, Internetu i materiałów POS. Głównym celem kampanii jest dodatkowe wsparcie właścicieli sklepów detalicznych, którzy stanowią ważną grupę klientów Makro Cash & Carry.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.05.2010

Roller Sushi – nowa marka fast food na polskim rynku

8 maja zadebiutuje na polskim rynku nowa marka. Roller Sushi to sieć restauracji typu fresh fast food, serwująca sushi w rolkach. Jako pierwsi rollera spróbują klienci Centrum Handlowego M1 Warszawa-Marki, gdzie w weekend 8–9 maja nastąpi wielkie otwarcie. Startowi działalności Roller Sushi towarzyszy kampania outdoorowa – reklama na autobusach warszawskich, billboardy na terenie Centrum Handlowego M1 Marki oraz na trasie dojazdu do Centrum, a także kampania reklamowa w Internecie.