0 1 0 0 0 6.05.2010Ruszyła V edycja konkursu marketingu bezpośredniego „Golden Arrow 2010”Konkurs przeprowadzany jest w celu promocji efektywności w działaniach marketingowych, a jego zadaniem jest uhonorowanie najlepszych projektów i przedsięwzięć z zakresu marketingu zintegrowanego. Zgłoszone do konkursu prace zostaną ocenione przez ekspertów z dziedziny marketingu – zarówno przedstawicieli agencji, jak i marketerów.
0 1 0 0 0 6.05.2010Marketingowcy 2010 – nowe szanse, nowe wymaganiaLiczba ofert pracy w marketingu powoli rośnie, a wraz z nią wzrastają także wymagania stawiane specjalistom z tej dziedziny. Dziś idealny marketingowiec to kreatywny strateg, który wie, co w mediach społecznościowych piszczy. Analiza ofert zamieszczonych w serwisie Pracuj.pl pokazuje, co jeszcze według pracodawców składa się na obraz pożądanego kandydata na to stanowisko.
0 1 0 0 0 5.05.2010Eskadra Publica dla Groupe PrévoirFrancuska firma ubezpieczeniowa Groupe Prévoir powierzyła agencji Eskadra Publica realizację swojej strategii public relations. Agencja będzie zajmować się doradztwem komunikacyjnym, odpowiadać za media relations oraz komunikację w Internecie.
0 1 0 0 0 5.05.2010Adobe promuje CS5 na blogach internetowychW związku z premierą pakietu Creative Suite 5 firma Adobe zorganizowała akcję promocyjną we współpracy z czterema popularnymi blogerami. Odwiedzając wybrane blogi poświęcone designowi, technologiom IT, marketingowi i fotografii można wziąć udział w konkursach na temat nowego pakietu CS5. Konkurs trwa do 19 maja.
0 1 0 0 0 5.05.2010IQ Marketing dla marki Gorący Kubek KnorrUnilever realizuje kampanię wprowadzającą na rynek dwa nowe warianty Gorącego Kubka Knorr.
1 1 0 0 0 5.05.2010Ogilvy Action przygotowała kampanię Forda FocusaPod hasłem „Przyciągająca siła w nowej kuszącej ofercie” rozpoczęła się nowa kampania Forda Focusa, przygotowana przez agencję marketingu zintegrowanego Ogilvy Action.
0 1 0 0 0 5.05.2010Rumunia trzecim europejskim oddziałem sieci BehaviaSieć reklamy behawioralnej Behavia uruchomiła w Rumunii trzecie (po polskim i czeskim) biuro w Europie.
0 1 0 0 0 5.05.2010Biżuteria dla telewizora od Anny Marii JopekZnana wokalistka wspiera firmę Sharp przy wprowadzaniu na rynek najnowszych telewizorów Sharp Aquos LED. Zaprojektowała kolekcję biżuterii „Quattron by Anna Maria Jopek”.
1 1 0 0 0 5.05.2010Ruszyła kampania promująca darmową nawigację w telefonach NokiaFirma Nokia rozpoczęła kampanię promującą darmową nawigację samochodową i pieszą w telefonach Nokia. Użytkownicy siedemnastu modeli Nokia mogą korzystać z niej bezpłatnie po pobraniu i zainstalowaniu na swoich telefonach najnowszej wersji Ovi Map. Działania promujące obejmują telewizję, Internet, outdoor, ambient oraz punkty sprzedaży. Kampania realizowana pod hasłem „Wszędzie jesteś u siebie – darmowa nawigacja w telefonach Nokia” potrwa do końca czerwca.
0 1 0 0 0 5.05.2010Nowa edycja, nowe wyzwania – Fitness Marketing Event 2010Już za dwa dni polscy i zagraniczni eksperci spotkają się podczas IV Fitness Marketing Event, które odbędzie się 7–8 maja na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, podczas targów Fit-Expo Fitness & Sport Park.