0 1 0 0 1 30.11.2010Dialog Serca z Rozumem – działania TP na FacebookuAgencja interaktywna Adv.pl realizuje strategię opracowaną dla marki TP, opartą na działaniach społecznościowych. Strona „Serce i Rozum” na Facebooku ma ponad 65 tys. fanów.
0 1 0 0 0 30.11.2010Brand & Sport – nowość w ramach Young & Rubicam BrandsDoradztwo strategiczne i badania marketingowe w branży sportowej – to przestrzeń działania Brand & Sport, nowej struktury w grupie Young & Rubicam Brands.
0 1 0 0 1 30.11.2010Żubrówka znów w zimowym żubrankuW tym roku futro żubranka jest zielone. Promocyjne zimowe opakowanie Żubrówki wykonane jest z termoizolacyjnej tkaniny pozwalającej utrzymać niższą temperaturę. W akcji promującej nowe żubranko udział wezmą Dorota Wellman i Marcin Prokop.
0 1 0 0 0 30.11.2010Walk & Talk dla Home.plAgencja Walk & Talk podpisała umowę o współpracy z firmą Home.pl, największym dostawcą usług internetowych dla sektora MSP w Europie Środkowo-Wschodniej.
0 2 0 0 0 30.11.2010Target Communication obsługuje sieć restauracji SiouxAgencja zdobyła budżet marki we wrześniu 2010. Sioux chce wzmocnić swój wizerunek i nadać mu wyraźniejszego charakteru, by lepiej wyróżniać się na tle konkurencji.
0 1 0 0 0 29.11.2010Kampania Funai „Masz dużego? Kup sobie małego!”Kampania sprzed kilku miesięcy doczekała się drugiej odsłony. Od początku listopada Funai promuje swoje telewizory o mniejszych przekątnych ekranu, zwracając 100 zł na konto nabywcy, który zarejestruje zakupiony sprzęt na stronie www.funai.pl.
0 1 0 0 0 29.11.2010Szkolenie „Pozycjonowanie stron WWW. Poznaj strategię skutecznej promocji w Internecie!”Marketing Online zaprasza na szkolenia z zakresu reklamy w wyszukiwarkach oraz zaawansowanych metod prowadzenia i optymalizacji kampanii. Promocja cenowa, darmowe materiały drukowane i dostęp do platformy e-learningowej Szkolenia.MarketingOnline.pl
0 2 0 0 0 29.11.2010Legrand Polska – kampania internetowa ACRInteraktywny dom mediowy ACR pozyskał nowego klienta, firmę Legrand Polska. W listopadzie ruszyła kampania dla nowego klienta.
0 1 0 0 0 29.11.2010Katarzyna Gniewkowska twarzą kosmetycznej marki Pani WalewskaW grudniu rusza kampania reklamowa marki Pani Walewska pod hasłem „Ponadczasowe piękno” o charakterze wizerunkowo-produktowym. Działania mają na celu odświeżenie wizerunku marki oraz poszerzenie (odmłodzenie) grupy użytkowniczek poprzez promocję nowych serii pielęgnacyjnych Pani Walewska w wersji Chic oraz Gold. Ambasadorką kosmetycznej marki została Katarzyna Gniewkowska, znana aktorka teatralna i filmowa.
0 1 0 0 0 29.11.2010„Między nami“ jest kampania akcesoriów do Toyoty RAV4Rozpoczęła się kampania reklamowa akcesoriów do modelu RAV4, której główną odsłoną jest minisite na stronie Toyoty. Za pomysł i wykonanie odpowiada firma Clos Brothers.