0 1 0 0 0 10.03.2011Bo nie grzech być kobietąW piątek 11 marca startuje telewizyjna kampania reklamowa marki Gatta. Firma promuje najpopularniejsze rajstopy Laura, Luna oraz Eve pod hasłem „Bo nie grzech być kobietą”. W spocie występuje Joanna Horodyńska.
0 1 0 0 0 10.03.2011Nowy e-magazyn RubikomuFirma doradcza Rubikom Strategy Consultants uruchomiła e-magazyn o zarządzaniu strategicznym w polskich przedsiębiorstwach. “Strategy Journal” ma służyć jako platforma wymiany doświadczeń, jak również przyczynić się do uporządkowania wiedzy na temat zarządzania strategicznego organizacją, marketingiem, marką i jej komunikacją.
0 1 0 0 0 10.03.2011Totem dla nowego klientaAgencja reklamowa Totem opracowała nową koncepcję kreacji materiałów BTL oraz layoutów prasowych dla nowego klienta, firmy Colonial & Riviera Properties.
0 1 0 0 0 10.03.2011Kupa wstydu – psie odchody w badaniach opiniiProblem psich odchodów na ulicach polskich miast to temat istotny niemal dla wszystkich. Jak wynika z badań zrealizowanych przez Millward Brown SMG/KRC, aż 96 proc. respondentów uważa, że właściciele psów nie sprzątają po swoich pupilach lub robią to zbyt rzadko. Co ciekawe, z tą opinią zgadzają się także sami właściciele.
0 1 0 0 0 10.03.2011Etykieta w technologii e-papieruNa elektronicznej etykiecie typu „epop” zmianę cen czy aktualizację innych elementów opisu produktu można przeprowadzić od razu w całym sklepie, w czasie rzeczywistym. Wyświetlacz w technologii e-papieru stwarza też możliwość zamieszczania krótkich komunikatów promocyjnych.
0 1 0 0 0 10.03.2011Nowy klient agencji Projekt PREdoradca rozpoczął współpracę z agencją Projekt PR, która będzie odpowiedzialna za prowadzenia biura prasowego, działania media relations oraz social media. Poza tym agencja będzie dbać o uczestnictwo klienta w imprezach branżowych.
0 1 0 0 0 10.03.2011Anna Dereszowska wspiera dzieciAnna Dereszowska została ambasadorem linii dermokosmetyków dla dzieci Balneum Baby Basic, dla której agencja interaktywna Ideacto prowadzi serwis Pielegnacjadziecka.pl oraz działania w mediach społecznościowych.
0 1 0 0 0 10.03.2011Freakstudio, Edisonda i Magnetic Point nowymi członkami IAB PolskaDo Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączyły trzy nowe firmy jako członkowie nadzwyczajni: Magnetic Point, Edisonda i Freakstudio.
0 1 0 0 0 10.03.2011„Loyalty Business Overview 2011” – narzędzia budowania lojalnościPallad Media, wydawca Marketingu przy Kawie, przygotował publikację na temat programów lojalnościowych – „Loyalty Business Overview 2011”. Obejmuje ona m.in. następujące zagadnienia: wyniki badań uczestników programów lojalnościowych, rozwiązania informatyczne wspierające komunikację z uczestnikami programów, nagradzanie uczestników, multipartnerskie programy lojalnościowe, programy B2B. Zawiera ponadto listę firm zajmujących się obsługą programów lojalnościowych.
0 1 0 0 0 9.03.2011Schogetten Sampling Tour – prawie milion czekoladek do rozdania1 marca rozpoczęła się druga edycja kampanii czekoladek Schogetten. Wzmacniać rozpoznawalność i wizerunek tej marki będą akcje samplingowe w siedmiu największych polskich aglomeracjach.