Etykieta w technologii e-papieru
  • 0
  • 1
10.03.2011

Etykieta w technologii e-papieru

Na elektronicznej etykiecie typu „epop” zmianę cen czy aktualizację innych elementów opisu produktu można przeprowadzić od razu w całym sklepie, w czasie rzeczywistym. Wyświetlacz w technologii e-papieru stwarza też możliwość zamieszczania krótkich komunikatów promocyjnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54831 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 marca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.03.2011

„Loyalty Business Overview 2011” – narzędzia budowania lojalności

Pallad Media, wydawca Marketingu przy Kawie, przygotował publikację na temat programów lojalnościowych – „Loyalty Business Overview 2011”. Obejmuje ona m.in. następujące zagadnienia: wyniki badań uczestników programów lojalnościowych, rozwiązania informatyczne wspierające komunikację z uczestnikami programów, nagradzanie uczestników, multipartnerskie programy lojalnościowe, programy B2B. Zawiera ponadto listę firm zajmujących się obsługą programów lojalnościowych.